Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: تداوم تعطیلی مهد‌های کودک و مراکز روزانه بهزیستی ایلام تا ۱۲ اسفندماه ادامه دارد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

زهرا همتی  در حاشیه نشست قرارگاه زیستی استان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم  در ایلام اظهار داشت: با هماهنگی انجام‌گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان و در راستای ارتقای سلامت کودکان، جامعه هدف و مربیان، فعالیت تمامی مهدهای کودک، مراکز روزانه و نیروهای طرح مراقبین، ویزیت در منزل و تسهیلگران طرح توان‌بخشی مبتنی بر جامعه (cbr) تا 12 اسفندماه تعطیل اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به 11 نفر افزایش یافتتعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اصفهان به 18 نفر رسیدویروس‌کرونا|قرنطینه شدن کشتی‌های آمریکایی که در بنادر آسیا-اقیانوسیه توقف داشته‌اند

به‌گفته زهرا همتی، این تعطیلی شامل تمامی مهدهای کودک، مراکز توان‌بخشی روزانه تحت نظارت بهزیستی ایلام و نیروهای طرح مراقبین و‌ ویزیت در منزل و (cbr) در تمامی شهرستان‌های استان است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: به کلیه مهدهای کودک و مراکز روزانه و شبانه غیردولتی تحت نظارت بهزیستی نیز اعلام‌شده تا به‌منظور ارتقا سلامت کودکان و مددجویان و همچنین پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام‌های بهداشتی و ضدعفونی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/891/ی

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز روزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟

به گفته معاون سازمان امور استخدامی با وجود کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند.

به گزارش اکوایران، مهدی یزدان‌پناه، معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روز‌های پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی‌شود.

او می‌گوید: اگر بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنجشنبه‌ها را از دست خواهیم داد.

این در حالی است که هفته گذشته، یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفته بود که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.

اما به گفته معاون سازمان امور استخدامی، تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیرو‌های مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روز‌های پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آن‌ها نخواهد شد.

او همچنین گفته است که تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند و در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از ۱۰ شهریور می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ