Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید موسی موسوی از اجرای طرح آستان مهربانی در جهت خرید لباس و مایحتاج شب عید اقشار محروم و کم برخوردار در مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان خبر داد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: در راستای دستگیری از نیازمندان و رفع محرومیت مستمنندان طرح آستان مهربانی به مراکز افق استان ابلاغ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سید موسی موسوی به روزها پایانی سال و آغاز سال نو اشاره کرد و گفت: خرید لباس و مایحتاج شب عید که به عنوان ایام سرور و شادمانی مردم ایران محسوب می شود، نیاز به رسیدگی به فقرا و تامین پوشاک و خوراک شب عید این اقشار و مضاعف می کند.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه این نهاد خدمت به اقشار کم برخوردار و محروم جامعه را رسالت خود می داند، گفت: از این رو طرح آستان مهربانی با هدف ترویج فرهنگ انفاق، نوعدوستی، مواسات و صدقه و تلاش برای فراهم کردن مشارکت عمومی در این فرهنگ ارزشمند و خدمت به نیازمندان و محرومین جامعه در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

 

به گفته وی، در این طرح قرار است با دعوت از خیرین و مشارکت زائرین و مجاورین بقاع متبرکه، مایحتاج شب عید با اولویت لباس و کفش نیازمندان تهیه و تامین شود.

 

این مقام مسئول خدمت به فقرا را یک وظیفه همگانی خواند و ادامه داد: برای انجام این وظیفه مهم از آحاد مردم دعوت می‌کنیم با مراجعه به بقاع متبرکه، که محل آرامش و پناهگاه مومنین است، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت این امر مبارک به مراکز افقِ بقاع متبرکه تحویل دهند.

 

معاون فرهنگی اداده کل اوقاف و امور خیریه به مشارکت خیرین و مردم نیکوکار در امر خیر اشاره کرد و گفت: مراکز افق نیز، این ظرفیت را دارند که اجناس غیر نقدی، اعم از کفش و لباس، آجیل و خشکبار و دیگر مایحتاج را تحویل و در بسته بندی‌های مناسب، حداکثر تا 25 اسفند ماه جاری به دست نیازمندان برسد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراکز افق بقاع متبرکه حمایت از محرومان طرح آستان مهربانی استان زنجان بقاع متبرکه مراکز افق شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این آستان از بین فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های محدود، به شرط داشتن شرایط لازم برای گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه (دوره اعزام ۰۱/۰۶/۱۴۰۳)، سرباز امریه می‌گیرد.    علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از شرایط به وبگاه khedmat.razavi.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • ابراهیم رئیسی یک قانون برای اجرا ابلاغ کرد+جزئیات
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت
  • ۲۱۰ هزار نفر در طرح ضیافت بهاری در زنجان شرکت کردند
  • بهره مندی بیش از ۱۵ هزار نفر از پویش ملی «هلال رحمت» در استان قم
  • اعلام ضوابط خرید توافقی گندم سال ۱۴۰۳ در استان زنجان