Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:10:48 GMT

تعطیلی اماکن ورزشی استان قزوین در هفته جاری تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۱۷۶

تعطیلی اماکن ورزشی استان قزوین در هفته جاری تمدید شد

عباس علایی مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی سالن‌های ورزشی استان از هفتم اسفندماه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل اعلام شده بودند.

وی اضافه کرد: پس از تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی استان قزوین، تصمیم گرفته شد تعطیلی تمامی اماکن ورزشی خصوصی و دولتی و همچنین استخرهای استان تا پایان هفته جاری تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علایی مقدم افزود: بهترین راه مقابله با بیماری کرونا رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از بروز احتمالی آن است و جا دارد همه ورزشکاران استان به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

این مسوول با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در اماکن ورزشی، ادامه داد: بخشنامه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی در خصوص رعایت نکات بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری به تمامی اماکن و هیات‌های ورزشی استان ارسال شده است و آنها ملزم به رعایت این موارد هستند.

تا به امروز ۲ مورد قطعی بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

استان قزوین ۷۴ هزار بیمه شده ورزشی دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان استان قزوین ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان استان قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسن غلامی اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب به عنوان خط مقدم بهداشت عمومی در جامعه بصورت شبانه روزی در حال جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب است.

وی افزود: تصفیه فاضلاب علاوه بر دفع بهداشتی فاضلاب و کمک به ارتقا شاخص‌های بهداشت عمومی از هدر رفت آب در صنایع به ویژه صنایع آب بر پیشگیری می‌کند.

ناظر اجرا و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان گفت: در حال حاضر تنها به یکی از واحدهای صنعتی استان که در بخش تولید کاغذ فعالیت دارد، سالانه بیش از ۴ میلیون متر مکعب پساب تحویل می‌شود.

غلامی بیان کرد: با استفاده از پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب در بخش صنعت، از مصرف آب سالم در این بخش جلوگیری و به ذخیره منابع آب شیرین کمک شایانی می‌شود.

کد خبر 6087895

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • سندروم پس از کرونا چیست؟