Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مرغ های استان زنجان سالم هستند»«شورا، نقطه، سرخط» و«کوتاهی در مقابله با کرونا از هیچ کس پذیرفتنی نیست¬» عناوین مهم روزنامه های امروز زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، صفحه نخست روزنامه های مردم نو، صدای زنجان و ندای ابهر به شرح زیر است.

 

روزنامه مردم نو: «مرغ های استان زنجان سالم هستند»

روزنامه صدای زنجان: «شورا، نقطه، سرخط»

روزنامه ندای ابهر: «کوتاهی در مقابله با کرونا از هیچ کس پذیرفتنی نیست­»

پایان پیام/73.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه مردم نو روزنامه زنگان امروز روزنامه صدای زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان ضمن تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به متاثر از بارندگی از خدمات رسانی به بیش از ۳۲۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مختار سلحشور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در تشریح آخرین جزئیات خدمات ارایه شده در پی بارندگی های دو روز اخیر اظهار کرد: امدادگران این جمعیت به ۳۲۱۰ نفر در قالب ۶۴۴ خانوار خدمات امدادی ارایه دادند و ۳۶۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌ است.

 

سلحشور با تاکید بر اینکه امدادرسانی ها ادامه دارد، گفت: تاکنون ۲۴۸ نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب ۸۵ تیم به متأثرین بارندگی ها در سطح استان امدادرسانی کردند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان افزود: طی این مدت بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم نایلون،۲۴۷تخته پتو، ۵۰۶ تخته موکت، ۱۵۹ دستگاه چادر و ۳۵۴ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی بین متأثرین بارندگی توزیع شده است.

 

وی با اشاره به تخلیه آب از ۲۴ منزل مسکونی توسط امدادگران تصریح کرد: ۵ کمپ اسکان اضطراری هلال احمر در دو شهرستان جاسک و قشم برپا شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می باشد.

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اسراییل صدای گریه نوزاد برای مردم غزه پخش می‌کند
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • چه کسانی ندای انحلال ارتش را سر می‌دادند + فیلم
  • ارتش اسلامی از منظم‌ترین و سالم‌ترین سازمان‌های کشور است
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • وزیر علوم: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است