Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل از حق ارتش سوریه برای پاسخگویی دفاع کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در سخنانی در نشست فوق العاده شورای امنیت در بامداد شنبه به وقت تهران، اعلام کرد که ارتش سوریه حق دارد به حملات تروریست‌ها در ادلب پاسخ دهد، چراکه نقض آتش‌بس در داخل همین منطقه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبنزیا تصریح کرد: «وقتی که مدام آتش بس در داخل منطقه کاهش تنش در ادلب نقض می‌شود، طبیعی است که ارتش سوریه به حملات تروریست‎ها پاسخ دهد».

وی ضمن ابراز تاسف از کشته شدن نیروهای ارتش سوریه و ترکیه در ادلب گفت: «توافق سوچی بر پایبندی به حاکمیت سوریه و وحدت اراضی آن تاکید کرد».

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل افزود: «ما نمی‌توانیم ارتش سوریه را بر اساس قعطنامه‌های شورای امنیت درباره مبارزه با تروریسم تحریم کنیم، زیرا نیروهای سوری در خاک خود علیه تروریسم می‌جنگند.

وی افزود: «ما مطمئن هستیم که پایبندی به توافقات در رابطه با کاهش تنش باعث جلوگیری از تکرار چنین فاجعه‌ای در آینده خواهد شد».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دفاع روسیه از ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب به نقل از منابع خبری سوری، این افراد به دنبال کمین تروریست‌ها در مسیر عبور اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.   این کمین در شمال منطقه السخنه در شرق بیابان حمص رخ داده است.   هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شبکه خبری «ال بی سی» نیوز لبنان اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در در دو عملیات که توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، کشته شدند.   این شبکه خبری به جزییات بیشتر این خبر هیچ اشاره ای نکرده است.   آخرین عملیات گروهک تروریستی داعش به مردادماه ۱۴۰۲ بر می گردد که در آن به یک اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه حمله کرد و ۲۳ نظامی این کشور را کشت.   داعش، به عنوان یک گروه تروریستی که در سال ۲۰۱۴ در مناطق وسیعی از سوریه و عراق حضور داشت، در سال ۲۰۱۹ متعاقب شکست‌های پی در پی که از سال ۲۰۱۷ متحمل شد، ناچار به ترک همه این مناطق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • تل آویو: عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل پاداشی به تروریسم است
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق