Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی پنج هزار و ۴۶۵ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای ۱۷ هزار و ۳۴۷ طرح پرداخت شده است.

او بیشترین فرصت شغلی ایجاد شده را مربوط به سرپل ذهاب با ۶ هزار و ۶۶۵ مورد عنوان کرد و گفت : پس از وقوع زلزله مهیب ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ ریشتری سال ۹۶ یک هزار و ۷۰۹ میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال برای اجرای ۶ هزار و ۱۳۲ طرح پرداخت شده است.

عزیزی گفت: در این مدت ۷۳۶ میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای سه هزار و ۳۷۱ طرح اشتغالزا در ثلاث باباجانی پرداخت که منجر به ایجاد سه هزار و ۵۷۲ فرصت شغلی شده است.

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: پس از سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی، شهرستان دالاهو با ایجاد سه هزار و ۱۰۳ فرصت شغلی که از اجرای سه هزار و ۱۸ طرح با پرداخت تسهیلاتی به مقدار ۴۰۷ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال فراهم شده در رتبه سوم قرار گرفته است.

او افزود: گیلانغرب نیز با اجرای ۲ هزار و ۲۲۴ طرح اشتغالزا که در نتیجه دریافت تسهیلاتی به مقدار ۳۰۲ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریاتل بوده موفق به ایجاد ۲ هزار و ۵۵۲ فرصت شغلی شده است.

عزیزی از پیش پذیرش ۳۲ هزار و ۸۱۸ طرح به مبلغ ۲۱ هزار و ۴۷۹ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال در بانک‌ها خبر داد و گفت: این تعداد طرح می‌تواند ۴۰ هزار و ۲۴۹ فرصت شغلی فراهم کند.

این مقام مسوول گفت: تاکنون از این تعداد طرح با ۱۷ هزار و ۳۴۸ مورد برای پرداخت تسهیلاتی به مقدار پنج هزار و ۵۱۴ میلیارد و ۱۵۹ طرح انعقاد قرارداد شده است.

او گفت: مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شامل سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، ماهیدشت، کوزران، دالاهو، روانسر، پاوه، گیلانغرب، قصرشیرین و جوانرود می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه تسهیلات اشتغالزایی فرصت سرمایه گذاری زلزله کرمانشاه میلیون ریال فرصت شغلی سه هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناسب‌ترین شغل برای من چیست؟

اولین گام یافتن شغل مناسب برای هر فردی، از این پرسش آغاز می‌شود: «چه کاری می‌توانم انجام دهم؟» یا «در چه کاری می‌توانم موفق‌تر باشم؟»

امروزه از ابزار‌های مختلفی برای ارزیابی توانمندی‌ها و صلاحیت‌های فردی استفاده می‌شود. یکی از کارآمدترینِ این ابزارها، تست کلیفتون است که با استفاده از آن می‌توان به طور دقیق‌تر و جامع‌تری با استعداد‌های ذاتی و توانمندی‌های خود آشنا شد.

با انجام تست کلیفتون، به چه اطلاعاتی دست پیدا می‌کنیم؟

تست کلیفتون شامل ۱۷۷ سوال ۵گزینه‌ای است. در هر سوال، دو عبارت پیش روی شماست و لازم است گزینه‌ای را که بیشتر و بهتر شما را توصیف می‌کند، انتخاب کنید.

اصلی‌ترین کارکرد تست کلیفتون این است که به شناسایی استعداد‌های فردی و نقاط قوت شما می‌پردازد. در مجموع ۳۴ توانمندی در ۴ حوزه وجود دارد. این حوزه‌ها توصیف می‌کنند که چگونه افراد و تیم‌ها از استعداد‌های خود در هنگام پردازش اطلاعات، انجام وظایف، تأثیرگذاری بر دیگران و ایجاد روابط استفاده می‌کنند.

تفسیر نتایج تست کلیفتون نیازمند تخصص و تجربه یک روانشناس متخصص است. این تفسیر به ارائه یک نقشه دقیق از استعداد‌ها و نقاط قوت فرد کمک می‌کند و او را در مسیری هدایت می‌کند که بتواند بهترین عملکرد را در زندگی و حرفه خود داشته باشد.

چرا انجام تست کلیفتون، برای پیدا کردن شغل، ضرورت دارد؟

۱. شناخت بهتر خود

انجام تست کلیفتون، به شما کمک می‌کند تا به صورت دقیق‌تری با نقاط قوت خود آشنا شوید. این تست از طریق پرسش‌های مختلف، به بررسی و تحلیل ویژگی‌ها و رفتار‌های شما در موقعیت‌های مختلف می‌پردازد. با اطلاعات حاصل از این تست، می‌توانید دریابید که در چه حوزه‌ها و وظایفی می‌توانید بهترین عملکرد را داشته باشید و در کدام حوزه‌ها و مشاغل می‌توانید موفقیت بیشتری داشته باشید.

۲. تطابق با فرصت‌های شغلی

تست کلیفتون، نقاط قوت و ضعف شما را با نیاز‌های شغلی موجود مقایسه می‌کند. با انجام این تست، می‌توانید میزان تطابق مهارت‌ها، و ویژگی‌های خود را با شغل‌های مورد نظرتان ارزیابی کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بهترین فرصت‌های شغلی را شناسایی کرده و به طور دقیق‌تری در راستای رشد و پیشرفت خود قدم بردارید.

۳. راهنمایی در انتخاب شغل

با توجه به نتایج تست کلیفتون، می‌توانید در انتخاب شغل خود بهتر تصمیم بگیرید. این تست به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از نیاز‌ها و مقتضیات شغلی خود پیدا کنید. با این اطلاعات، می‌توانید تصمیمات درست‌تری در خصوص شغل مورد نظرتان بگیرید و در مسیری هموار به سمت رشد و موفقیت گام بردارید.

۴. تقویت اعتماد به نفس

شناخت بهتر خود و مطابقت داشتن با شغل مورد نظر، باعث افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود. با اطمینان از مهارت‌ها و استعداد‌های خود، می‌توانید با خیال راحت‌تری در جست‌وجوی شغل خود پیش بروید و در مصاحبه‌ها و فرایند استخدام به خود اعتماد کنید. همچنین، این اعتماد به نفس به شما در ارتقا و توسعه حرفه‌ای کمک می‌کند و در محیط کار باعث بهبود عملکرد و پیشرفت شما خواهد شد.

تست کلیفتون چه کاربرد‌هایی دارد؟

روانشناسی سازمانی: در ارزیابی و انتخاب کارکنان برای سازمان‌ها و شرکت‌ها

مشاوره شغلی: برای کمک به افراد در انتخاب حرفه و مسیر شغلی مناسب

توسعه شخصی و حرفه‌ای: به منظور شناخت و بهبود استعداد‌ها و نقاط قوت فرد

روان‌درمانی: در تشخیص و درمان مشکلات روانی و رفتاری

تیم‌سازی: برای شناسایی استعداد‌ها و توانمندی‌های اعضای تیم و بهبود همکاری و عملکرد گروهی

هزینه‌ی انجام تست کلیفتون

نسخه اصلی این تست، در وب‌سایت گالوپ با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در دسترس است.

شما همچنین می‌توانید شبیه‌ترین نسخه‌ی این تست را به زبان فارسی در سایت سنجمان، فقط با هزینه ۱۵۰ هزار تومان دریافت کنید.

حالا کلید موفقیت در دست شماست

آگاهی داشتن از توانمندی‌ها و استعداد‌های خود، یکی از عوامل کلیدی در موفقیت شغلی است. تست کلیفتون با ارائه اطلاعات دقیق و جامع درباره خصیصه‌ها و رفتار‌های فردی، به شما کمک می‌کند تا بهترین تطابق را بین خود و فرصت‌های شغلی پیدا کنید. با شناخت بهتر خود و انتخاب درست شغل، می‌توانید به رشد و پیشرفت حرفه‌ای خود بیشتر کمک کنید و در مسیری قرار بگیرید که باعث موفقیت و رضایت شغلی بیشتر شما خواهد شد. پس، انجام تست کلیفتون را در جست‌وجوی شغل مناسب خود حتماً مد نظر قرار دهید.

منبع: بیتوته

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • مناسب‌ترین شغل برای من چیست؟
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی