Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@00:57:43 GMT

آغاز کار ادارات زنجان با ۲ ساعت تاخیر

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۳۸۲

آغاز کار ادارات زنجان با ۲ ساعت تاخیر

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،ستاد پیشگیری ویروس کرونا اعلام کرد: با عنایت به اتخاذ تدابیر پیشگرانه جهت مقابله با کرونا ویروس، ساعات کاری تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های دولتی و عمومی استان به جز واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها از شنبه دهم اسفند ماه تا آخر هفته از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد
همچنین صرف صبحانه و ناهار در تمام دستگاه‌های اجرایی تا عادی شدن شرایط ممنوع است و از تمام مردم استان تقاضا داریم از حضور غیرضروری در سطح شهر و محیط‌های پر تردد خودداری و با رعایت بهداشت فردی و محیط به کنترل شیوع این ویروس کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تمام مدارس مناطق و نواحی ۱۴ گانه استان هم نیز به مدت سه روزتا دوشنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل خواهند بود.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت کاری ادارت کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت کار ادارات باید در هیئت دولت تصویب شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی یزدان‌پناه در گفتگو با رسانه ملی، درباره اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو مبنی بر تغییر ساعت کار ادارات برای کاهش مصرف برق، اظهار داشت: این موضوع ابتدا باید در هیئت دولت، تصویب و سپس از طرف رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شود.

معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: اظهارات مدیران وزارت نیرو بر مبنای همان مصوبه سال قبل بود، اما ممکن است که آن مصوبه، امسال تغییراتی کند.   گفتنی است، سخنگوی صنعت برق، ۲۰ فروردین امسال اعلام کرد که ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد، تغییر می‌کند.   مصطفی رجبی مشهدی گفته بود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیئت وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجرا است و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌یابد.   بر اساس مصوبه سال گذشته هیئت دولت برای مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کار ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این کار، کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • تغییر ساعت کار ادارات باید در هیئت دولت تصویب شود
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود