Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرقاسم پور گفت: در نخستین روز ثبت نام ۶۰ درصد سهمیه تخصیصی حج تمتع استان گلستان تکمیل شد و یک هزار و ۳۲۴ نفر در کاروان های حج ثبت نام کردند.

«سیدعلی میرقاسم پور» صبح امروز (شنبه 10 اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: استقبال مردم استان گلستان در نخستین روز ثبت نام کاروان های حج تمتع بسیار خوب بود و در روز نخست 60 درصد سهمیه تخصیصی به استان تکمیل شد و یک هزار و 324 نفر در کاروان های زیارتی ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: سازمان حج و زیارت به هر شهرستان یک کاروان حج اختصاص داده است و کاروان های استان به 17 کاروان رسیده که 11 کاروان اهل سنت و 6 کاروان شیعه هستند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر سهیمه استان برای حج تمتع دو هزار و 320 نفر است، اظهارداشت: 759 ظرفیت برای ثبت نام دارندگان قبوض حج باقی مانده است که زائران می توانند ثبت نام کنند.

 

میرقاسم پور با تاکید بر اینکه برای پیش ثبت نام حج تمتع نیاز به ثبت نام حضوری در دفاتر زیارتی نیست، گفت: از روز گذشته 95 درصد از ثبت نام کنندگان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برای حج سال 99 در سامانه حج تمتع ثبت نام کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: زائران برای قطعی کردن ثبت نام هم عجله نکنند و سازمان حج و زیارت فرصت دو هفته ای را برای قطعی کردن ثبت نام زائران در نظر گرفته است.

 

مدیر حج و زیارت گلستان ادامه داد: زائران با در دست داشتن اصل گذرنامه، فیش حج، کارت ملی و دو قطعه عکس در این فاصله زمانی به دفاتر زیارتی استان مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کنند.

 

وی در خصوص اختصاص سهمیه جدید به استان نیز گفت: تخصیص سهمیه بستگی به ظرفیت استان دارد و در سیستم جدید سازمان به کاروان ها ابلاغ شده در صورت پر شدن کاروان و داشتن متقاضی دارای فیش حج تا (31 فروردین 86) در آن شهرستان، اسامی افراد را در لیست انتظار قرار دهند تا سازمان سهمیه جدید اختصاص دهد.

 

میرقاسم پور با اشاره به سهمیه 10 درصدی برای خانواده شهدا، افزود: از خانواده شهدا درخواست می شود تا زودتر به کاروان ها مراجعه کنند تا شرمنده آنها نشویم.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ثبت نام حج تمتع حج تمتع ثبت نام کردند حج و زیارت حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت‌ با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان  یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج زیارت استان کرمان اضافه کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز در ۸ اردیبهشت ماه از ایستگاه پروازی کرمان انجام خواهد شد.

وی بیان داشت : مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند