Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:43:45 GMT

عدالت و امنیت مهمترین مطالبه مردم از حکومت است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۴۶۷

عدالت و امنیت مهمترین مطالبه مردم از حکومت است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: عدالت و امنیت مهمترین مطالبه مردم از حکومت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد در آئین تحلیف کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که با وجود ظلم هیچ جامعه‌ای بقا نخواهد داشت، اظهار داشت: برای بقای جامعه، نسل، کشور و دین خود نیاز به عدالت داریم و عدالت در جامعه مانند هوا است که اگر نباشد حیات انسان ها سلب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه عدالت و امنیت مهمترین مطالبه مردم از حکومت‌ها است، تصریح کرد: اگر کشوری بتواند عدالت و امنیت را تامین کند، مهمترین وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده است زیرا در دنیا اصل بر این است که اقتصاد و معیشت را دولت‌ها سیاست‌گذاری کرده و مردم اداره می‌کنند اما عدالت و امنیت وظیفه ذاتی و اساسی حکومت است و البته مردم دراین مولفه‌ها نیز نقش اساسی بر عهده دارند.

موحد با تاکید بر این مطلب که از آنجا که عدالت امری مقدس و مهم است باید برای آن سوگند یاد کرد، گفت: یکسری مشاغل، مقدس و برای جامعه حیاتی هستند و برای آنها باید سوگند یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه وظایف کارشناسان رسمی دادگستری خطیر، سنگین، مهم و حیاتی است، تاکید کرد: کارشناسان رسمی دادگستری باید همواره خداوند متعال را در تمامی اقدامات خود شاهد و ناظر بدانند زیرا انسان وقتی آن قدرت لایزال را حاضر و ناظر بداند به درستی و راستی کار خود را انجام داده و از هر نادرستی دوری می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر این مطلب که کارشناسان رسمی دادگستری باید دقیق، علمی و کامل نظر داده و هیچ موردی را مکتوم نگذارند، خاطرنشان کرد: کارشناسان رسمی دادگستری باید امانت دار و حافظ اسرار مردم باشند.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: عدالت امنیت مردم حکومت کارشناسان رسمی دادگستری دادگستری استان کرمان عدالت و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باهدف تسهیل در تولید و رفع موانع،  امروز رئیس کل دادگستری استان از یک واحد صنعتی و اقتصادی بازدید کرد.

در این بازدید چندساعته مشکلات پیشرو مطرح و برروند تسهیل در افزایش میزان تولید کارخانه تاکید شد.

کارخانه روغن نباتی کرمان در حال حاضر بیش از ۴۰۰نفر پرسنل ثابت دارد و سالیانه بیش از ۱۰۰ هزارتن انواع روغن‌های خوراکی را تولید  می کند.

رفع مشکل حمل و  نقل برای انتقال تولیدات موجود در این کارخانه به بازارهای مصرف کشور از مهم‌ترین مواردی بود که امروز رفع شد.

سال گذشته با تلاش و پیگیری دادگستری استان از تعطیلی ۶۵ واحد تولیدی جلوگیری شد و زمینه اشتغال جدید برای هزار و ۴۱۹ نفر نیز فراهم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • «قاطعیت و همسان انگاری همگان در اجرای قانون»؛ استاد علیدوست: امام علی (ع) «قاطعیت» در اجرای قانون دارند