Web Analytics Made Easy - Statcounter

وهاب رضایی مفرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور حفظ سلامتی زائران و مقابله با گسترش ویروس کرونا صحن، محوطه و مسجد آستان شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوندتوسط گروه جهادی شهدای مدافع حرم، شستشو، گندزدایی و ضدعفونی شد.

وی افزود: از ابتدای انتشار این ویروس تدابیر حفاظتی در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) اتخاذ شده و محدودیت‌هایی در تردد و نشستن در مجموعه اعمال و در محدوده ضریح مطهر ایجاد حائل شده است و زائران می‌توانند نذورات خود را در صندوق داخل محوطه ریخته یا به دفتر مدیریت آستان تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت امنای شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند ادامه داد: با توجه به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت مبنی بر عدم تشکیل اجتماعات، مراسم فرهنگی-مذهبی آستان تا رفع اپیدمی این ویروس به حالت تعلیق درآمده است.

کد خبر 4865402

منبع: مهر

کلیدواژه: امامزاده ها ویروس کرونا اوقاف و وقف انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد بارش باران قزوین شیراز بارش برف شاهزاده محمد و علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟

سریال «کلاس فشردۀ عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است.

به گزارش فرادید، در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است