Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@13:50:18 GMT

باشگاه پرسپولیس: از اتهام‌زنان شکایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۵۱۱

باشگاه پرسپولیس: از اتهام‌زنان شکایت می‌کنیم

به گزارش فرارو و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی در مورد جوسازی‌های علیه این باشگاه اظهار داشت: بدون تردید این ادعا‌های کذب که با هدف فرافکنی و توجیه ناکامی‌ها از یک سو و ایجاد هجمه و فشار علیه پرسپولیس مطرح می‌شود اتهام زدن به ارکان و متولیان ورزش و فوتبال کشور نیز هست و جا دارد فدراسیون فوتبال بدون مماشات برخورد قاطعی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طی روز‌های اخیر نیز شاهد واقع بینی طرفداران برخی تیم‌ها هستیم که به جای اتهام زنی در حال طرح نقد و بررسی علل ناکامی هستیم و فریب این ادعا‌های عوامفریبانه را نمی‌خورند. به باور ما برخی تیم‌ها تا به جای توجیه ناکامی و طرح ادعا‌های کذب علیه پرسپولیس بدنبال رفع ایرادات نروند خدمت بزرگی به پرسپولیس کرده و در جاده ناکامی قدم خواهند زد.

قدوسی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس به تلاش و رقابت خود در مستطیل سبز ادامه داده و در قبال اتهام زنی‌ها نیز سکوت نکرده و اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهد. ما همه را دعوت می‌کنیم به بررسی علل ناکامی تیم‌های پرمهره و پرستاره در این هفته از رقابت‌های لیگ که چگونه از کسب پیروزی مقابل تیم‌های درخطر سقوط و میان جدولی بازماندند و اکنون بدنبال بهانه جویی و فرافکنی هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!

باشگاه پرسپولیس پس از شهرآورد ۱۰۳ شکایت خود نسبت به حضور غیرقانونی بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال، پرونده جدیدی را در کمیته انضباطی گشود، اما حالا کمیته استیناف نیز تایید کرده که حضور این بازیکن بلامانع بوده است.

همچنین در خصوص ویدیوی منتشره از صالح حردانی مدافع راست استقلال که به زعم قرمز‌ها در حال تحریک هواداران استقلال برای انداختن بطری و سنگ به زمین بودند، کمیته استیناف حکم برائت برای این بازیکن صادر کرده است.

شکایت بعدی پرسپولیس با اتهام «نشر اکاذیب و توهین» از محمد نوازی، علی سامره و ابوالفضل جلالی بوده، اما کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را در مورد آن‌ها تایید کرده است.

در حکم نهایی آمده است:
در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره، سعید اکبری، محمد نوازی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تایید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پاکستان با اتهام به افغانستان ناکامی خود را توجیه می کند
  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • آمریکایی‌ها از اپل شکایت کردند
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • ادعا‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • رد شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها توسط کمیته استیناف