Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی با توجه به تصمیم اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بدون تماشاگر برگزار می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، متن اطلاعیه سازمان لیگ در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال باشگاهی به شرح زیر است:

با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ” ستاد ملی مبارزه با کرونا ” که مرجع تصمیم گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این بیماری میباشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استحضار میرساند تا اطلاع ثانوی کلیه مسابقات لیگ های فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار می گردد. بدیهی است در صورت اتخاذ تصمیمات ابلاغی جدید از سوی ستاد فوق الذکر هرگونه تغییرات احتمالی در برنامه مسابقات متعاقبا اعلام میگردد.

لازم به ذکر است با توجه به ضرورت کنترل و حفظ بهداشت محیطی ورزشگاه ها، می بایست علاوه بر رعایت دستورالعمل مرکز پزشکی سازمان لیگ ( ایفمارک) مورخ ۹ /۱۲ /۹۸ تمامی موارد بهداشتی با نظارت و کنترل ویژه فدراسیون محترم پزشکی در تمامی استانها انجام شود .
بدیهی است به جهت حفظ سلامت ورزشکاران کلیه باشگاه ها موظف هستند ضمن انجام کنترلهای لازم ، در صورت مشاهده موارد مشکوک ، مقدمات درمانی و ممانعت از شیوع ویروس را در اولویت قرار دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان لیگ لیگ کرونا سازمان لیگ کرونا لیگ لیگ برتر سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیط فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن