Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت دکتر محمدعلی رمضانی دستک، منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر را تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 09:23 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۱۵۳

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی لاریجانی، در پیامی درگذشت دکتر محمدعلی رمضانی دستک، منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: نتایج انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

درگذشت جناب آقای دکتر محمدعلی رمضانی دستک، منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس بودند و توانستند در انتخابات دوم اسفند با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یابند.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم بزرگوار آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر، خانواده معزز و سایر وابستگان محترم، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و تعالی درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی پیام تسلیت مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه منتخب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ رضا شمسائی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ هنگام گشت‌زنی، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک در حال تردد را مشاهده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه افزود: پس از بررسی و تعیین استعلام مشخص شد، این موتورسیکلت هوندا ۴۰۰ سی‌سی قاچاق است.
وی از معرفی متهم ۲۸ ساله این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت توقیفی را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها