Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در راستای حفظ سلامتی آتش نشانان و ارایه خدمات ایمنی بهینه به شهروندان، با دستور شهردار تبریز ایستگاه های آتش نشانی و تجهیزات عملیاتی ضد عفونی شد.

به گزارش خبرنگار ما ،محمد قلیزاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: در راستای اجرای دستور شهردار تبریز از صبح امروز ایستگاه ها و تجهیزات عملیاتی سازمان آتش نشانی ضمن بررسی به صورت یکپارچه با محلول، ضد عفونی و مقرر شد این اقدام پیشگیرانه تا زمان بهبود و کنترل انتشار ویروس واگیردار به صورت روزانه ادامه یاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اجرای این دستور شهردار تبریز و لزوم ایجاد امنیت خاطر شهروندان افزود: تعدادی از تاکسی های سطح شهر با مشارکت کلینیک امام رضا (ع) شهرداری ضد عفونی و موجب فراهم کردن آرامش خاطر شهروندان از ابتلاء به ویروس واگیردار شد و گذشته از این، آمادگی عملیاتی آتش نشانان نیز مورد دیگری برای ارتقاء میزان اطمینان خاطر شهروندان است که در راستای اجرای این دستور هم تمامی تجهیزات عملیاتی و ناوگان خودرویی برای حفظ سلامتی آتش نشانان و ارایه خدمات بهینه به شهروندان ضد عفونی شد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز دستور شهردار سازمان آتش آتش نشانی ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟

به گزارش قدس آنلاین، یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود.

خبرهای رسیده از سازمان بورس حاکی است ۲۰۰ عرضه اولیه در دستور کار این سازمان قرار دارد که فراینده بررسی شرکت‌ها هم اکنون در حال انجام است و به محض اینکه شرایط بورس به ثبات رسید این عرضه‌ها به ترتیب تا پایان سال انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • (تصاویر) تحویل تجهیزات و خودروهای عملیاتی محیطبانان
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان