Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:35:46 GMT

رسیدگی به ۲۳۰ درخواست مددجویان سمنانی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۷۲۰

رسیدگی به ۲۳۰ درخواست مددجویان سمنانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از رسیدگی به ۲۳۰ درخواست مددجویان سمنانی از طریق سامانه «سامد» خبر داد.

سیده فاطمه تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، به رسیدگی مستمر به درخواست‌های مردم از طریق سامانه ارتباطات مردم و دولت (سامد) اشاره کرد.

وی، رسیدگی به درخواست‌های مردم از طریق سامانه ارتباطات مردم و دولت را یکی از برنامه‌های این اداره کل عنوان و بیان کرد: درخواست‌های واصله از سامانه سامد بیشتر مساعدت‌های مختلف و شکایت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اعلام اینکه درخواست‌های واصله به قید فوریت و در بازه زمانی ۲۰ روزه مورد بررسی تخصصی قرار می‌گیرد، از رسیدگی به ۲۳۰ فقره درخواست در سال ۹۸ خبر داد.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی سلامت سمنان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس توسعه حل اختلاف کشور به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان قضائی و مدیران شهرستان با برپایی میز خدمت در مسجد خاتم الانبیا مارلیک (مصلای نماز جمعه) پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

بر اساس این گزارش، در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران دستگاه‌ها در میان گذاشته، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

گفتنی است که مسئولان پاسخگو در میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

کد خبر 6085998

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند