Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نجف زاده دبیر انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان خانه سینما از لغو جشن سالانه این انجمن خبر داد.

طی بیانیه‌ای که از طرف این انجمن منتشر شده، آمده است: «در حالیکه برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری  مراسم سالانه انجمن با حضور اعضا و مهمانان انجام می‌شد و قرار بود بیستم اسفند بعد از یکسال وقفه برگزار گردد، هیئت مدیره انجمن برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت اعضا و مدعوین، تصمیم به لغو آن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با بازگشت شرایط به وضع عادی در زمان مناسب این جشن برگزار شود.»

کد خبر 4865472 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه سینما ویروس کرونا دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا موسیقی ایرانی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر سازمان سینمایی جشنواره موسیقی فجر کارگردان تئاتر سریال ایرانی جشنواره فیلم برلین بازیگر سینما فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر آبشلی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل مقدم یکی از دوستان و اعضا صنف دستیاران فیلمبردار با تایید این خبر به ایسنا گفت: این هنرمند که یکی از اعضاء دستیاران فیلمبردار سینمای ایران بود و از جمله کارهایش می‌توان به فیلم سینمایی «ساحره» داود میرباقری اشاره کرد به دلیل سرطان معده از دنیا رفته است.

به گفته‌ی او؛ قرار است این فعال عرصه سینما، فردا ۳ اردیبهشت ماه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

ناصر آبشلی متولد ۱۳۴۳ بود و از جمله فیلم‌هایش که به عنوان دستیار فعالیت کرده است، به «لژیون»، «گنج»، «یک روز گرم»، «میثاق خون» و.... می‌توان اشاره کرد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897959

دیگر خبرها

  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • «شبح کژدم» در خانه سینما
  • مقاومت مرموز دربرابرسینمای مقاومت
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • ناصر آبشلی درگذشت