Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:20:01 GMT

رقابت ۴۹۲ اثر از ۴۸ رسانه در جشنواره «شهر و رسانه»

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۸۲۹

رقابت ۴۹۲ اثر از ۴۸ رسانه در جشنواره «شهر و رسانه»

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید حاجی‌زاده اظهار کرد: این تعداد اثر از ۴۸ رسانه مکتوب و دیجیتال استانی و کشوری در این جشنواره شرکت کرده است.

حاجی‌زاده درباره آثار دریافت شده در قالب‌های مختلف نیز تصریح کرد: ۲۴۲ اثر در قالب گزارش، ۸۳ اثر در قالب یادداشت و سرمقاله، ۵۶ اثر در قالب عکس و گزارش تصویری، ۳۵ اثر در قالب مصاحبه، ۳۰ اثر در قالب ویدئو، ۲۵ اثر در قالب خبر، ۱۴ اثر در قالب اینفوگرافی و موشن گرافی، ۹ اثر در قالب کاریکاتور، ۳ اثر در قالب طنز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشنواره شهر و رسانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیشترین میزان استقبال از محورهای این جشنواره گفت: دو محور «آسیب‌های اجتماعی» و «فرهنگ، هنر، ورزش» هر یک با ۶۹ اثر بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده‌اند.

حاجی‌زاده همچنین تشریح کرد: در محور «محیط زیست» ۴۱ اثر، «گردشگری» ۳۶ اثر، «بازآفرینی شهری» ۳۱ اثر، «آموزش شهروندی» ۲۳ اثر، «تبریز، شهر ایمان و غیرت» ۲۱ اثر، «خدمات شهری» ۱۷ اثر و در محور «حمل و نقل عمومی» ۱۲ اثر به این جشنواره ارائه شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل با بیان اینکه در بخش ویژه با ارائه ۴۰ اثر بیش‌ترین استقبال از «نقد برتر مدیریت شهری» صورت گرفته است، افزود: همچنین ۱۸ اثر برای بخش «آتش سوزی بازار تبریز»، ۵ اثر برای بخش «پیاده روی اربعین» و ۲ اثر برای بخش «نقش نظام بانکی در تحقق شهر هوشمند» دریافت شده است.

او یادآور شد: نخستین جشنواره تخصصی شهر و رسانه با هدف بهبود و افزایش تعامل با اصحاب رسانه و حمایت هدفمند، نظام‌مند و در شأن روزنامه نگاران و خبرنگاران در حال برگزاری است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز این جشنواره را فرصتی خوب برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای فعال روزنامه نگاری در زمینه مدیریت شهری دانست و افزود: با توجه به ابلاغ وزارت بهداشت مبنی بر ضرورت رعایت موارد بهداشتی و لغو کلیه برنامه‌های فرهنگی و هنری، اختتامیه این جشنواره سال ۹۹ با معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4865519

منبع: مهر

کلیدواژه: اصحاب رسانه نشست رسانه ای شهرداری تبریز انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد بارش باران قزوین شیراز بارش برف اثر در قالب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب فرهنگ و رسانه، مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان در شرکت نیشکر امیرکبیر برگزار شد.

دبیر جشنواره شکرستان گفت: در این جشنواره از بیش از ۱۵ استان کشور ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

ولید آلبوناصر افزود: این آثار در بخش‌های ادبی، قصه گویی، بوم سبز، شهد رسانه و قاب سبز بوده است.

وی ادامه داد: فراخوان چهارمین جشنواره شکرستان بزودی اعلام و این جشنواره با شروع برداشت نیشکر آغاز و تا پایان برداشت ادامه خواهد شد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان سومین جشنواره شکرستان تقدیر شد .

 

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • مدیریت‌ شهری از ظرفیت رسانه برای معرفی «پنجاه‌بدر» استفاده کند