Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه «سماس» ثبت کنند.

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی اظهار داشت: تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در حمل و نقل عمومی چه خودرو و چه موتورسیکلت موظف هستند اطلاعات خود را در سامانه سامانه اطلاعات سفر «سماس» وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: بر اساس این دستورالعمل تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش‌های خودشان را در این سامانه ثبت کنند و متناسب با پیمایشی که داشتند می‌توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند.

ضامنی افزود: با راه‌اندازی این سامانه اقدامات به صورت سیستمی انجام می‌شود و دیگر زمان‌بر نخواهد بود و با ثبت پیمایش‌ها، استعلام‌های مورد نظر به صورت سیستمی انجام می‌شود و افراد می‌توانند سهمیه سوخت خود را در این حوزه دریافت کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار داشت: بر اساس این سامانه خودروهای دوگانه‌سوز و تک‌سوز استعلام‌های لازم را دریافت می‌کنند و هر ماه سهمیه سوخت آنها اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت وزارت نفت مدل جدیدی را ارائه کرد که آن هم پرداخت اعتباری مابه‌التفاوت قیمت پایه سوخت نسبت به آزاد بود و این اقدام برای اولین بار در کشور انجام می‌شود.

ضامنی بیان داشت: تاکسی‌های اینترنتی سرویس مدارس و آژانس‌ها به این شکل سوخت خود را دریافت می‌کنند و بر اساس پیمایشی که داشتند، سهمیه سوخت به آنها اختصاص می‌یابد. تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند بر اساس پیمایشی که داشتند تا سقف 300 لیتر سوخت دریافت کنند. آژانس‌ها و تاکسی‌های تلفنی هم ماهانه تا سقف 200 لیتر می‌توانند از این سهمیه سوخت استفاده کنند.

وی یادآور شد: سرویس‌های مدارس هم بر اساس آنچه که اعلام شده بود 120 لیتر سهمیه سوخت در طول هر ماه دارند و اگر خودرویی دوگانه‌سوز باشد 60 درصد از این سهمیه اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اضافه کرد: در تاکسی‌های اینترنتی پیمایش آنها متناسب با نرم‌افزارها مشخص است و بر اساس همان پیمایش سهمیه سوخت‌آنها اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو سوخت سامانه سماح مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور تاکسی های اینترنتی سهمیه سوخت بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و  ارتباطات، در این گزارش به موضوعاتی چون «اعتماد نهادی و عمومی در پیمایش‌های ملی  ایران»، «وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی»، «پنداشت ایرانیان از  عدالت و نابرابری در چهار پیمایش ملی؛ (تحلیل پیمایش ارزش­‌ها و نگرش‌­های ایرانیان  در سال­های ۱۳۷۹؛ ۱۳۸۲؛ ۱۳۹۴ و ۱۴۰۲)»، «ارزش‌ها، نگرش‌ها و رفتارهای  اقتصادی ایرانیان»، «بررسی وضعيت اميد و  رضايتمندی اجتماعي در پیمایش‌های ارزش‌ها و نگرش‌های ايرانيان»، «مروری بر وضعیت  صنایع فرهنگی و خلاق در ایران؛ بررسی صنعت سینما، کتاب، بازی‌های ویدئویی و نوشت‌افزار»،  «جمعیت و خانواده در ایران»، «وضعیت فرهنگی جوانان در ‏ پیمایش ارزش‏‌ها و نگرش‏‌های  ایرانیان»، «مهاجرت­ بین‌­المللی از/ به ایران: روندها، چالش­ها و سیاست‌­ها» و «بررسی  و تحلیل وضعیت دین‌داری در ایران» پرداخته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود