Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:48:52 GMT

آخرین خبر سازمان لیگ درمورد برگزاری مسابقات

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۸۹۴

آخرین خبر سازمان لیگ درمورد برگزاری مسابقات

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی با توجه به تصمیم اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بدون تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش مشرق، متن اطلاعیه سازمان لیگ  در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال باشگاهی به شرح زیر است:
با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی " ستاد ملی مبارزه با کرونا " که مرجع تصمیم گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این بیماری میباشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استحضار میرساند تا اطلاع ثانوی کلیه مسابقات لیگ های فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار می گردد. بدیهی است در صورت اتخاذ تصمیمات ابلاغی جدید از سوی ستاد فوق الذکر هرگونه تغییرات احتمالی در برنامه مسابقات متعاقبا اعلام میگردد.

بیشتر بخوانید:

موافقت با تعطیلی بازی‌های لیگ برتر


لازم به ذکر است با توجه به ضرورت کنترل و حفظ بهداشت محیطی ورزشگاه ها، می بایست علاوه بر رعایت دستورالعمل مرکز پزشکی سازمان لیگ ( ایفمارک) مورخ ۹ /۱۲ /۹۸   تمامی موارد بهداشتی با نظارت و کنترل ویژه فدراسیون محترم پزشکی در تمامی استانها انجام شود .
بدیهی است به جهت حفظ سلامت ورزشکاران کلیه باشگاه ها  موظف هستند ضمن انجام کنترلهای لازم ، در صورت مشاهده موارد مشکوک ، مقدمات درمانی و ممانعت از شیوع ویروس را در اولویت قرار دهند.

منبع: سایت سازمان لیگ

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا سازمان لیگ ویروس کرونا لیگ برتر سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز  پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • چرا در پروژه ها از سینی کابل گالوانیزه برق استفاده می کنند؟
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی