Web Analytics Made Easy - Statcounter

   به گزارش آژانس اقتصادآنلاین، در راستای مسئولیت اجتماعی و به دستور مدیر عامل، این پتروشیمی طی نامه‌ای به شرکت‌ها، ادارات، سازمانها و شهرداری‌ها، آمادگی خود را برای تامین آب ژاول مورد نیاز ادارات و نهادها و مردم جهت گندزدایی اعلام کرد.

در همین راستا ۲۰ هزار لیتر آب ژاول از سوی این پتروشیمی به شهرداری تهران تحویل شد و از امروز برای استانداری گیلان و چند استان دیگر محموله آب ژاول بارگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آب ژاول مورد نیاز مردم ماهشهر برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا توسط پتروشیمی کارون توزیع شده و این روند ادامه خواهد داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پتروشیمی ویروس کرونا کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ سیدغلامحسن گرشاسبی با بیان اینکه بر اساس برنامه مصوب سال ۱۴۰۳ میزان تولید فروردین ۷۴ هزار و۲۹۰ تن بود که با همت همکاران این میزان به بیش از ۷۶ هزار و پانصد تن افزایش یافت.

وی افزود:در فروردین سال۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.

نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» ادامه داد:در تلاش هستیم در سال ۱۴۰۳ رکورد ۱۰۰ درصد تولید محقق شود.

گرشاسبی خاطرنشان کرد:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR۶۵ تولید شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون