Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی میناب از برداشت فلفل رنگی در ۲.۸ هکتار از گلخانه های این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود از این سطح زیر کشت ۳۰۰ تن فلفل رنگی تولید شود.

عباس مویدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تا سال ۹۷ در شهرستان میناب فقط ۱.۲ هکتار گلخانه وجود داشته است، اظهار کرد:  با استقبال بهره برداران در دهه فجر امسال بیش از ۱۱۱هکتار پرونده احداث گلخانه در بانک ها تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهادکشاورزی میناب، خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته برای ۱۴۲ هکتار نیز جواز تاسیس صادر شد.

مویدی با بیان اینکه در هر هکتار گلخانه بیش از ۱۰ نفر بصورت مستقیم مشغول به کار می شوند، اضافه کرد:  در حال حاضر بیش از ۸۰ هکتار ساخت و ساز گلخانه را در شهرستان میناب داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از این میزان ۷ هکتار آن در سال جاری به بهره برداری رسید که  ۲.۸ هکتار آن به فلفل رنگی اختصاص یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلفل رنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تن چغندر قند در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالرضا سیداحمدی به خبرنگار ما گفت: براساس پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده، بیش از ۲۰ هزار هکتار از اراضی استان به زیر کشت چغندر قند پاییزه رفته است.

وی با اشاره به آغاز عملیات برداشت چغندر قند در خوزستان از ۲۵ فروردین امسال، افزود: پیش بینی می‌شود امسال یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن محصول برداشت شود.

سیداحمدی زمان پایان برداشت محصول چغندر قند را اواخر خرداد امسال اعلام کرد.

در ۵۰۰ هکتار از اراضی کشت و صنعت نیشکر خوزستان چغندر قند کشت شده است و کار برداشت این محصول همزمان با سایر اراضی کشاورزی استان در حال انجام است.

عبدعلی ناصری، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر خوزستان گفت: امسال در تولید چغندر قند شاهد رشد ۳۰ درصدی در مقایسه با پارسال هستیم و پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت، ۳۰ هزار تن محصول برداشت و به کارخانه‌های تولید قند ارسال شود.

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در شهرستان کرمانشاه
  • پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تن چغندر قند در خوزستان
  • تکمیل کننده جشن شکرگزاری گندم پرداخت زکات است
  • جشن برداشت گندم در دهلران