Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@17:08:56 GMT

مراجعه ۳ هزار قمی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۹۹۲۲

مراجعه ۳ هزار قمی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی

ایسنا/قم قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از مراجعه ۳ هزار قمی به مراکز درمانی برای تشخیص کرونا خبرداد.

علی ابزاره در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح شهر، رعایت قرنطینه خانگی مورد اهتمام خانواده‌ها باشد.
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در  روز گذشته ۴۹۰ نفر به مراکز درمانی قم مراجعه کردند که ۳۰۰ نفر از آنها چند ساعت تحت نظر بودند و مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین حدود ۲۰۰ نفر هم بستری شدند
وی با ذکر این مطلب که ۳۰هزار نفر از سی ام بهمن ماه تاکنون به مراکز درمانی قم مراجعه و ۵۸۰ نفر نیز بستری شده اند، بیان کرد: متاسفانه در این بین حدود ۲۰ نفر تاکنون به دلیل ابتلا به کرونا در قم فوت کرده‌اند.
وی با ذکر این مطلب که تلاش میکنیم بیمارستان امیرالمومنین، پیش از سال جدید راه اندازی شود، اظهارکرد: ۱۷۰هزار بسته ماسک اهدایی توسط وزارت بهداشت تاکنون در میان خانواده های قمی توزیع شده است.

وی انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ویروس کرونای جدید دانشگاه علوم پزشكي مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا در هرمزگان، غلامعلی جاودان شامگاه ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق اعلام هواشناسی احتمال بارش باران همراه با رعد و برق  وزش باد شدید در استان وجود دارد به تمامی مراکز بهداشتی درمانی استان اعلام گردید تا تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا در شبکه‌های بهداشت و درمان، معاونت ها و بیمارستان‌ها جلسات کمیته مدیریت بحران برگزار و نیازهای هر مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر لزوم شناسایی مادران باردار و پرخطر و اسکان آنها در مناطق امن و نزدیک به مراکز درمانی، گفت: تمهیدات لازم در راستای خدمت رسانی به مردم به ویژه مادران باردار، کودکان و سالمندان، تامین تجهیزات دارویی و درمانی، تامین نیروی انسانی متبحر و متخصص اندیشیده و مراکز اورژانس ۱۱۵، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها در آماده باش کامل باشند.

جاودان بر لغو مرخصی‌ها در همه سطوح اجرایی تاکید کرد و افزود: لازم است تمامی اعضای ستاد آماده‌باش را به زیرمجموعه اعلام و تا سه رده جانشین را تعیین و معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • آیا موسیقی درمانی برای همه مردم مناسب است؟
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • ۱۲۷ هزار کیلو فرآورده خام دامی مشکوک و فاسد در استان تهران کشف شد
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی