Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از راه اندازی آزمایشگاه تخصصی تست کرونا ویروس در هرمزگان خبر داد و گفت: تست های تشخیص بیماری کرونا که قبل از این باید به تهران ارسال می شد زمان برد بود، اکنون با راه اندازی این آزمایشگاه در یک روز انجام می شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر سعید ناجی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان،  افزود: آزمایشگاه تخصصی تست  کرونا ویروس در استان با تلاش شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی در استان راه اندازی شده است.   وی با اشاره به تحت کنترل قرار گرفتن مبادی ورودی و خروجی استان در خصوص کرونا ویروس، بیان کرد:  تمام ورودی های استان از جمله فرودگاه ها را به شیوه های تخصصی که علوم پزشکی مد نظر دارد چک و کنترل می شوند و تمام کسانی که به استان از طریق مرز هوایی سفر می کنند غربالگری در خصوص کرونا ویروس بر روی آنها نجام خواهد گرفت.   ناجی اضافه کرد: همچنین در بندر شهید حقانی نیز  تمهیداتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس انجام شده که این اقدامات در جزایر نیز در حال انجام است.   رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان خاطر نشان کرد: بنادر و دریانوردی با همکاری خوبی که با دانشگاه علوم پزشکی دارد اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا ویروس را در بنادر و اسکله ها افزایش داده شده،همچنین کنترل و نظارت بر پهلوگیری شناورهای باری و تجاری در حال انجام است.   وی با بیان اینکه مردم باید به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همکاری لازم با متولیان امر داشته باشند، افزود: تمامی تلاش هایی که از سوی دستگاه های مختلف استان به جلوگیری از تکثیر این بیماری در حال انجام است به همکاری خوب مردم نیازمند است.   ناجی با بیان اینکه هموطنان عزیز از سفر های غیر ضروری به هرمزگان اجتناب کنند، گفت: همچنین  تجمعات و گردهمایی تحت هر عنوان در استان  باید محدود شود، برگزاری مراسمات، همایش ها، برپایی عروسی ها در تالارهای استان به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا ممنوع است.   وی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و اظهار نگرانی شهروندان و خانواده‌ها، برگزاری مراسم در اماکن عمومی استان ممنوع است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد

فریبا کوشا رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان  گفت: در ایام عید نوروز با توجه به تعطیلی مطب‌ها و مراکز درمانی خصوصی، خدمات تخصصی و فوق تخصصی بصورت شبانه روزی در این مرکز درمانی به مراجعان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد ۲ هزار و ۵۵۶ نفر به بخش اورژانس مراجعه که از این تعداد یک‌هزار و ۶۲۰ بیمار بصورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان بیان کرد: تعداد ۹۳۶ بیمار نیز در بخش اورژانس و سایر بخش‌ها بستری شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • کنترل آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در کشور/ راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد