Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@08:14:08 GMT

دشمن سپاهان در مسیر قهرمانی/ ۶ امتیاز در یک ساعت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۰۲۳

دشمن سپاهان در مسیر قهرمانی/ ۶ امتیاز در یک ساعت

در هفته ای که‌گذشت همه چیز برای خیزش دوباره پرسپولیس به سمت قهرمانی آماده بود، شکست رقیب مستقیم مدعی در بازی رو در رو و ناکامی مدعیان و رأی کمیته انضباطی همگی دست به دست هم داد تا قرمزهای پایتخت به قهرمانی نزدیک‌ شوند.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱۰ اسفند - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "پرسپولی ۴" از خیز پرسپولیس به سوی چهارمین قهرمانی پی‌درپی لیگ برتر پرداخت، جشنی که با توجه به فاصله ۱۰ امتیازی پرسپولیس با تیم دوم جدول یعنی سپاهان شاید خیلی زودتر از پایان لیگ صورت بگیرد و تیم یحیی بتواند رکورد قهرمانی زودهنگام را از برانکو بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان "۳۰ میلیارد تاوان " از صف کشیدن شاکی‌های پرسپولیس در فیفا نوشت، شاکیانی همچون، برانکو، بودیمیر و گابریل که روی هم رفته ۳۰ میلیارد از پرسپولیس طلب دارند و همواره این طلب آنها یک تهدید برای باشگاه پرسپولیس به نظر می‌آید.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "تا پایان دولت روحانی استقلال قهرمان نمی‌شود" به اظهارات جنجالی موسوی پرداخت، کسی که معتقد است ناکامی استقلال تا یکسال آینده نیز ادامه دارد و دلیل آن عدم حمایت دولتی از پرسپولیس است، صحبتی که البته شاید در شأن یک مدیر دست بالا نباشد و شبیه کری خوانی یک هوادار باشد یا یک مدیر آبی.

"ایران ورزشی" با عنوان "۶ امتیاز در یک ساعت" از صدور حکم بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان و پیروزی پرسپولیس تنها یک ساعت بعد از پیروزی سرخپوشان مقابل شهرخودرو نوشت، ۶ امتیازی که گامی مهم برای سرخپوشان در راه قهرمانی چهارم با به اصطلاح پوکر قهرمانی است.

"پیروزی" با عنوان"صدر همچنان با اصالت" به تثبیت صدرنشینی سرخ‌ها در لیگ برتر پرداخت، صدرنشینی که مهم‌ترین عامل آن پیروزی مقابل تیم‌های بالانشین در بازی‌های روبه‌رو است.

"صدای سپاهان" با عنوان "دشمن ما در مسیر قهرمانی هیچکس نیست غیر از این تساوی‌ها و اشتباهات اعصاب خرد کن" به تساوی طلایی پوشان در شهرآورد اصفهان پرداخت، نتیجه‌ای که در کنار باخت انضباطی مقابل پرسپولیس شاگردان ژنرال را تا حدی از قهرمانی دور کرد.

"سبز سبزم" با عنوان "صد حیف و صد افسوس" از تساوی ذوب آهن در روزی نوشت که تا آخرین لحظات بازنده بازی بود، البته که این روزنامه مدعی است ذوب آهن می‌توانست برنده این بازی نیز باشد.

کد خبر 412747

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه گل روزنامه خبر ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی روزنامه ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898578

دیگر خبرها

  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!