Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:00:09 GMT

بارش باران و برف دوباره زنجان را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۰۴۷

بارش باران و برف دوباره زنجان را فرا می گیرد

رسول همتی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آن آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان زنجان قسمتی ابری بوده و با وزش باد همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید در برخی از مناطق استان بیشتر خواهد بود، اظهار کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، با بیان اینکه از بعد از ظهر شنبه بر میزان پوشش ابرها افزوده می‌شود، اظهار کرد: از روز یکشنبه سامانه بارشی وارد استان می‌شود وتا دو روز مهمان زنجان ی‌ها است.

همتی، با بیان اینکه سامانه بارشی در استان با رعد و برق همراه خواهد بود، گفت: سامانه بارشی تا اواخر روز دوشنبه مهمان استان خواهد بود و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آو ر شد: دمای هوای استان از روز یکشنبه روند کاهش داشته و هوا سرد می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: دمای فعلی شهر زنجان ۹ درجه سانتی گراد است که نسبت به دیروز هوا گرم‌تر شده است.

کد خبر 4865409

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی زنجان بارش باران انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد بارش باران قزوین شیراز بارش برف استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان از امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت تا پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان کرمان خواهیم بود که عمده فعالیت این سامانه روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه در نیمه شمالی، غرب و برخی از مناطق جنوبی این استان خواهد بود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی با توجه به نوع و شدت بارش‌های این فصل، آب گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

در این اطلاعیه منطقه اثر سامانه بارشی نیمه شمالی، غرب، مرکز و ارتفاعات جنوب استان شامل شهرستان‌های کرمان، انار، بافت، بردسیر، رابر، راور، راین، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، کوهبنان، گلباف، لاله‌زار و ماهان عنوان شده است.

بارش رگباری باران، احتمال آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی مناطق استان، وزش تندباد لحظه‌ای، احتمال کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و احتمال اصابت صاعقه از مخاطرات این سامانه بارشی پیش‌بینی شده است.

اداره کل هواشناسی استان کرمان خواستار پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم تردد، توقف و چرای دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها شده است.

کد خبر 6086054

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد