Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@11:57:05 GMT

فصل دوم برنامه عصر جدید با چه تغییراتی روی آنتن می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۰۵۳

فصل دوم برنامه عصر جدید با چه تغییراتی روی آنتن می‌رود؟

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها فصل جدید برنامه «عصر جدید» در حالی پخش قسمت‌های مقدماتی خود را آغاز کرده است که برای برخی از علاقمندان سوال است آیا هنوز فرصت دارند برای این برنامه فیلم، بفرستند و شانس خود را بیازمایند یا خیر؟

اما این فصل از برنامه با یک مرحله مقدماتی با عنوان «راستی‌آزمایی» پخش خود را آغاز کرده بنابراین همه فیلم‌های ارسالی در همین مرحله بررسی و راه‌یافتگان به مسابقه مشخص شده‌اند و علاقمندان باید منتظر فصل‌های بعدی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال بیش از ۱۲ هزار ویدئو به «عصر جدید»

برای فصل دوم «عصر جدید» بیشتر از ۱۲ هزار فیلم از طرف متقاضیان ارسال شده که توسط تیمی از عوامل برنامه طی سه تا چهار ماه بررسی و از میان آن‌ها تعدادی انتخاب شده‌اند.

سپس از میان این‌ها حدود ۱۰۰۰ نفر به صورت حضوری به لوکیشن برنامه دعوت شده و در دور بعدی از میان آن‌ها ۴۰۰ نفر به مرحله آزمون نهایی راه پیدا کرده‌اند.

آنچه این شب‌ها در قسمت‌های راستی‌آزمایی برنامه دیده می‌شود گزیده‌ای از ضبط برنامه با حضور همین ۴۰۰ نفر است که برخی از آن‌ها حذف و حدود ۲۰۰ نفر و گروه به مرحله اصلی مسابقه «عصر جدید» راه پیدا می‌کنند.

با این وجود اما ارسال فیلم‌ها به سایت برنامه هنوز ادامه دارد و ویدئوهای دریافتی برای فصل بعدی برنامه آرشیو می‌شود.

صحنه اجرای مسابقه بزرگ‌تر شد

از جمله تغییرات ظاهری فصل جدید «عصر جدید» می‌توان به فضای صحنه و استیج اشاره کرد که برای اجرای بهتر شرکت‌کنندگان بزرگ‌تر از فصل اول در نظر گرفته شده است.

همچنین از دیگر تغییرات می‌توان به بیشتر شدن تعداد تماشاگران در لوکیشن مسابقه اشاره کرد. هرچند این برنامه هم این روزها تحت تأثیر ویروس کرونا ممنوعیتی را برای حضور تماشاگران لحاظ کرده و تاکنون چند قسمت از برنامه بدون حضور تماشاگران به تولید رسیده است.

این چند قسمت با در نظر گرفتن موارد بهداشتی از جمله استفاده از تب سنج، ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده برای عوامل برنامه، شرکت کنندگان و همراهان آن‌ها تصویربرداری و ضبط شده است.

۱۰ قسمت از مسابقه ضبط شده است

تاکنون حدود ۱۰ قسمت از فصل جدید برنامه ضبط شده اما مشخص نیست مخاطبان چه زمانی می‌توانند مجدد در جایگاه تماشاگران در لوکیشن «عصر جدید» حضور یابند و نبود تماشاگر در قسمت‌های ضبط شده تا چه اندازه خروجی برنامه را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

آنچه مسلم است حضور تماشاگران در استودیوی «عصر جدید» به اندازه داوران برنامه می‌تواند تأثیرگذار باشد و نه تنها در شور و انرژی برنامه بلکه حتی گاهی در رأی داوران نیز تأثیرگذار بوده است.

منبع: الف

کلیدواژه: عصر جدید ضبط شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای گذر ۳۰ تیر، اظهار کرد: کاربری سابق این خیابان برای ما قابل قبول نبود و در منزلت و شأن یک گذر فرهنگی و تاریخی در یکی از قدیمی‌ترین نقطه‌های تهران با آثار و ابنیه فاخر نبود.

وی با بیان اینکه درست در فضایی که گردشگران می‌توانستند از فضای تاریخی و فرهنگی این خیابان استفاده کنند، گذر خوراکی شکل گرفته بود، یادآور شد: خوشبختانه بعد از مدت‌ها پیگیری به این نتیجه رسیدند که کاربری این گذر باید تغییر کند و به نقطه‌ای تبدیل شود که کاربری فرهنگی داشته باشد.

نادعلی با اشاره به برپایی غرفه‌های صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری در این گذر، تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم انجام شده که نسبت به گذشته، غرفه‌های کمتری در این گذر ایجاد شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه آلودگی و بوی ناشی از استقرار غرفه‌های خوراکی و غذا برای بیمارستان موجود در محل زیان‌بار بود، خاطرنشان کرد: اقدامات جدید به این معنا نیست که غرفه عرضه غذا و خوراکی در گذر ۳۰ تیر پیش‌بینی نشده باشد و به اندازه و تناسب تردد شهروندان و گردشگران، این غرفه‌ها مستقر خواهند شد.

وی نسبت به انجام سریع‌تر اقدامات ابراز امیدواری کرد و گفت: هنوز اقدام عملیاتی انجام نشده است؛ البته طراحی فضا بسیار اهمیت دارد و باید الزامات آن رعایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»