Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل دوم مسابقه «عصر جدید» در حالی روانه آنتن شده که همزمانی تولید آن با چالش فراگیری ویروس «کرونا»، منجر به ضبط دو قسمت از برنامه بدون حضور تماشاگر شده است.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این روز‌ها فصل جدید برنامه «عصر جدید» در حالی پخش قسمت‌های مقدماتی خود را آغاز کرده است که برای برخی از علاقمندان سوال است آیا هنوز فرصت دارند برای این برنامه فیلم، بفرستند و شانس خود را بیازمایند یا خیر؟

اما این فصل از برنامه با یک مرحله مقدماتی با عنوان «راستی‌آزمایی» پخش خود را آغاز کرده بنابراین همه فیلم‌های ارسالی در همین مرحله بررسی و راه‌یافتگان به مسابقه مشخص شده‌اند و علاقمندان باید منتظر فصل‌های بعدی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارسال بیش از ۱۲ هزار ویدئو به «عصر جدید»
برای فصل دوم «عصر جدید» بیشتر از ۱۲ هزار فیلم از طرف متقاضیان ارسال شده که توسط تیمی از عوامل برنامه طی سه تا چهار ماه بررسی و از میان آن‌ها تعدادی انتخاب شده‌اند.

سپس از میان این‌ها حدود ۱۰۰۰ نفر به صورت حضوری به لوکیشن برنامه دعوت شده و در دور بعدی از میان آن‌ها ۴۰۰ نفر به مرحله آزمون نهایی راه پیدا کرده‌اند.

آنچه این شب‌ها در قسمت‌های راستی‌آزمایی برنامه دیده می‌شود گزیده‌ای از ضبط برنامه با حضور همین ۴۰۰ نفر است که برخی از آن‌ها حذف و حدود ۲۰۰ نفر و گروه به مرحله اصلی مسابقه «عصر جدید» راه پیدا می‌کنند.

با این وجود، اما ارسال فیلم‌ها به سایت برنامه هنوز ادامه دارد و ویدئو‌های دریافتی برای فصل بعدی برنامه آرشیو می‌شود.
صحنه اجرای مسابقه بزرگ‌تر شد
از جمله تغییرات ظاهری فصل جدید «عصر جدید» می‌توان به فضای صحنه و استیج اشاره کرد که برای اجرای بهتر شرکت‌کنندگان بزرگ‌تر از فصل اول در نظر گرفته شده است.

همچنین از دیگر تغییرات می‌توان به بیشتر شدن تعداد تماشاگران در لوکیشن مسابقه اشاره کرد. هرچند این برنامه هم این روز‌ها تحت تأثیر ویروس کرونا ممنوعیتی را برای حضور تماشاگران لحاظ کرده و تاکنون چند قسمت از برنامه بدون حضور تماشاگران به تولید رسیده است.

این چند قسمت با در نظر گرفتن موارد بهداشتی از جمله استفاده از تب سنج، ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده برای عوامل برنامه، شرکت کنندگان و همراهان آن‌ها تصویربرداری و ضبط شده است.
۱۰ قسمت از مسابقه ضبط شده است
تاکنون حدود ۱۰ قسمت از فصل جدید برنامه ضبط شده، اما مشخص نیست مخاطبان چه زمانی می‌توانند مجدد در جایگاه تماشاگران در لوکیشن «عصر جدید» حضور یابند و نبود تماشاگر در قسمت‌های ضبط شده تا چه اندازه خروجی برنامه را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

آنچه مسلم است حضور تماشاگران در استودیوی «عصر جدید» به اندازه داوران برنامه می‌تواند تأثیرگذار باشد و نه تنها در شور و انرژی برنامه بلکه حتی گاهی در رأی داوران نیز تأثیرگذار بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برنامه عصر جدید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه سوم سیما عصر جدید ضبط شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود

ایسنا/البرز شهردار کرج لاله را نماد شهر کرج دانست و گفت: جشنواره لاله‌های کرج امسال هم طبق روال سال‌های گذشته در اردیبهشت برگزار می‌شود.

مهرداد کیانی در گفت گو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال هم طبق روال سال‌های گذشته شاهد برگزاری جشنواره لاله‌ها در کرج خواهیم بود، اظهار کرد: این جشنواره رویدادی ملی است که توجه گردشگران و علاقه‌مندان به گل و گیاه را از اقصی نقاط کشور به خود جلب می‌کند.

این مسئول توضیح داد: حضور بازدید کنندگان از این رویداد فرهنگی_ گردشگری فرصتی مناسب برای شناساندن کرج و ظرفیت‌های این کلانشهر در حوزه‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: لاله به نوعی نماد فرهنگی کلانشهر کرج نیز به شمار می‌رود، گفت: روند برگزاری ابن جشنواره در حال انجام است و اردیبهشت ماه شاهد حضور گردشگران و شهروندان کرجی در باغ گل‌های پارک شهید چمران خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نهمین قسمت «پاورقی نوروزی» با موضوع آمریکا
  • حضور بخش خصوصی و مردم گره‌های رکود بازار مسکن را باز می‌کند
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • «فرهنگ» سوژه هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» شد
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین
  • حضور تام کروز در صحنه‌های اکشن «ماموریت غیرممکن ۸»
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!
  • تاک‌شو به سبک «شب خوش»