Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیدی بابیان اینکه ضدعفونی ‌کردن ناوگان حمل‌ و نقل درون ‌شهری شهرکرد به‌ صورت روزانه انجام می‌شود گفت: این اقدام به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

«محمدرضا امیدی» امروز (شنبه ۱۰ اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: طی جلسه ای‌ که با شهرداری های مناطق شهرکرد و واحدهای زیر مجموعه شهرداری برگزار شد، مقرر شد تا همه شهرداری های مناطق شهرکرد و واحدهای زیر مجموعه اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را در مناطق خود انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار شهرکرد افزود: اقدامات لازم برای همه کارکنان شهرداری که در سطح شهر انجام وظیفه می کنند مبنی بر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شده است.

 

وی در ادامه از توزیع سه هزار ماسک و چهار هزار دستکش بین کارگران و کارکنان شهرداری شهرکرد خبر داد و افزود: این اقدام به منظور سلامتی کارگران و کارکنان شهرداری اجرا شده تا بتوانند خدمات خود را در سلامت کامل انجام دهند.

 

امیدی بابیان اینکه ضدعفونی ‌کردن ناوگان حمل‌ و نقل درون ‌شهری شهرکرد به‌ صورت روزانه انجام می‌شود گفت: این اقدام به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

 

شهردار شهرکرد از توزیع محلول های ضدعفونی کننده بین شهرداری های مناطق مختلف شهرکرد خبر داد و گفت: همه پارک های سطح شهر نیز روزانه با محلول های توزیع شده ضدعفونی می شوند.

 

امیدی تصریح کرد: فضای داخلی سالن‌ها، گیشه‌های بلیت‌فروشی و سرویس‌های بهداشتی پایانه مسافربری آزادی از دیگر اماکنی هستند که توسط نیروهای شهرداری شهرکرد روزانه ضدعفونی می شوند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرداری شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از احداث گلخانه‌های جدید در نهالستان این سازمان خبر داد.
مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد به مساخت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شد.
وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد