Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس رای دیوان عدالت اداری از سال آینده آزمون استخدامی آموزش و پرورش استانی باشد و فقط افراد بومی در آن شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه افراد بومی در سیستان‌و‌بلوچستان استخدام شوند در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امسال هم سازمان امور اداری و استخدامی و هم سازمان سنجش سهمیه استخدامی را به صورت کشوری اعلام کرده بود.

وی افزود: بر اساس رای دیوان عدالت اداری از سال آینده آزمون استخدامی آموزش و پرورش استانی باشد و فقط افراد بومی در آن شرکت کنند.

داوود گلی افزود: امسال سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد، سهمیه استخدام دستگاه دولتی به صورت فراگیر حتما استانی و بومی باشد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش سیستان و بلوچستان آزمون استخدامی دیوان عدالت اداری آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس رکورددار اسکان نوروزی فرهنگیان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ساعت ۹ صبح امروز( ۱۰ فروردین) یک میلیون و ۷۶ هزار و ۶۰۷ نفر روز در کل کشور در مراکز اقامتی آموزش و پرورش پذیرش شده‌اند، گفت: استان فارس با ۱۶۸ هزار و ۳۸۳ نفر روز پذیرش، همچنان بیشترین اسکان نوروزی فرهنگیان را از آن خود کرده است.

به گزارش ایسنا، نیک‌فر با بیان اینکه ۱۳۱ هزار و ۲۵۲ خانوار یعنی حدود ۸۶۷ هزار و ۵۲۷ نفر در مراکز اقامتی ۳۲ استان کشور پذیرش شده‌اند، گفت: ۷۴ هزار و ۹۲۸ اتاق فعال است و ۱۳ هزار و ۴۸۹ مدرسه تا به امروز در طرح نوروزی، پذیرش فرهنگیان را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه استان فارس با ۱۶۸ هزار و ۳۸۳ نفر روز پذیرش، بیشترین آمار اسکان را به خود اختصاص داده است، افزود: استان‌های اصفهان، خوزستان، بوشهر و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین آمار اسکان را تا به امروز داشته‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: ۶۷۰۴ مدرسه، ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه (۳۰۰۰ سوئیت) و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان(۲۰۰۰ خوابگاه) با ۲۰ هزار و ۱۵۸ عامل اجرایی برای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

نیک‌فر پیش بینی کرد که ۴۲۰ هزار خانوار یعنی یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش کل کشور در نوروز امسال استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۱۰ فروردین؛ توضیحاتی درباره آزمون‌های استخدامی ۱۴۰۳/مراسم شب‌های قدر در حرم امام
  • فارس رکورددار اسکان نوروزی فرهنگیان
  • در سال جدید چه استخدام‌هایی خواهیم داشت؟
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ /کدام وزارتخانه بیشترین استخدام را دارد؟
  • وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ | بیشترین استخدام‌ها در این ۲ وزارتخانه خواهد بود
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • دی 1402؛ آزادی دو دختر خبرنگار و تایید و تکذیب امتیاز استخدامی طلاب در‌ آموزش و پرورش
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو