Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@02:36:56 GMT

روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ ماسک تولید می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۲۷۲

روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ ماسک تولید می‌کنیم

تنها بانوی کارآفرین و تولیدکننده ماسک در رشتخوار با اشاره به اینکه با ۳ نفر از اعضای خانواده‌ام روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ ماسک تولید می‌کنیم، گفت: اگر مسوولان از ما حمایت کنند و چرخ خیاطی و پارچه در اختیارمان قرار دهند همه مردم روستا را برای تولید ۲ تا ۳ هزار ماسک بسیج می‌کنم.

به گزارش قدس آنلاین، معصومه زاهدی با اشاره به اینکه ۲۳ سال سابقه خیاطی دارم، اظهار کرد: بعد از اعلام ورود بیماری کرونا به ایران و ضرورت استفاده مردم از ماسک، ماسک‌ها گران شدند و این موضوع سبب شد تا تولید آن را در منزل شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانوی کارآفرین که در روستای کت رشتخوار زندگی می‌کند، اضافه کرد: با همکاری ۳ عضو خانواده‌ام با پارچه نخی روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ ماسک تولید می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هزینه تولید هر ماسک ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر مشتریان من مردم هستند، اما قصد دارم برخی از ماسک‌ها را به داروخانه‌ها ببرم و از آنها نیز سفارش کار بگیرم.

زاهدی افزود: اگر مسوولان از ما حمایت کنند و چرخ خیاطی و پارچه در اختیارمان قرار دهند همه مردم روستا را برای تولید ۲ تا ۳ هزار ماسک بسیج می‌کنم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تولید کننده ماسک رشتخوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید

شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد: ظرفیت تولید محصول پارس با برنامه‌ریزی صورت گرفته از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳، در کم‌تر از دو ماه به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از گروه صنعتی ایران‌خودرو، این شرکت به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با هماهنگی با شبکه تأمین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.

این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار امسال صورت گرفته است.

به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 740013

دیگر خبرها

  • روزانه یک میلیارد وعده غذایی در جهان دور ریخته می‌شود
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود
  • تولید آب در بوشهر برای گردشگران نوروزی افزایش یافت
  • کاربردهای بالقوه بازخورد لمسی| انتقال حس مجازی به تجربه‌ای واقعی
  • تبدیل چرخ خیاطی قدیمی به دستگاه برش زنی + فیلم
  • تولید و تأمین روزانه ۴۴۵ هزار مترمکعب آب در استان بوشهر در نوروز
  • ۳۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین افزوده می‌شود
  • درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه
  • افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران از ابتدای ۲۰۲۴