Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:05:25 GMT

آموزش مکمل دانش آموزان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۳۰۴

آموزش مکمل دانش آموزان ادامه دارد

سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه آموزش مکمل دانش آموزان که از امروز شنبه ۱۰ اسفندماه شروع شد، گفت: حتی پس از عادی شدن این وضعیت هم این روش ادامه خواهد داشت و عقب ماندگی آموزشی دانش آموزان باید جبران شود.
او افزود: به دلیل بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مازندران از امروز شنبه تا دوشنبه را تعطیل رسمی اعلام کرده و برای جبران آن وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی آموزش‌های مکمل را برای مقاطع تحصیلی در شبکه آموزش به صورت زنده پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدی پور گفت: امروز از ساعت ۸ صبح با درس ریاضی هفتم متوسطه اول و تا ساعت ۱۶:۲۵ در کارگاه نوآوری و کارآفرینی هنرستان‌ها برای دانش آموزان پخش می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه برنامه روز‌های آینده هم پس از تعیین لیست نهایی به اطلاع دانش آموزان می‌رسد، افزود: در این روز‌ها برخی از معلمان با تجربه به صورت فیلم، محتوای آموزشی تولید و برای ما ارسال کردند.
او گفت: در فضای مجازی این فیلم‌های آموزشی را برای دانش آموزان منتشر می‌کنیم و در شبکه تبرستان هم از معلمان برای آموزش استفاده خواهیم کرد.
سعدی پور افزود: آموزش‌های مکمل کمک می‌کند تا بتوانیم عدالت آموزشی که در سند تحول بنیادین به آن اشاره شده را اجرا کنیم.
انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران عقب ماندگی آموزشی علوم پزشکی مازندران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد