Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:10:17 GMT

خداحافظی با بازنشسته‌های انتخابات فوتبال؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۳۱۱

خداحافظی با بازنشسته‌های انتخابات فوتبال؟

فدراسیون فوتبال از نامزدهای ثبت‌نام کننده در انتخابات این فدراسیون خواست که مدارک کارگزینی خود را ارائه دهند.

به گزارش مشرق، طبق درخواست دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون، تمام کاندیداهای ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون فوتبال ملزم شدند حکم کارگزینی خود را تا فردا (یکشنبه 11 اسفند) به فدراسیون تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهادهای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات تأکید کرده‌اند که بازنشستگان حق حضور در پست‌های ریاست، نایب رئیس اول، دوم و سوم را ندارند. پیش از این  سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در آذر ماه در نامه‌ای بر اجرای قانون بازنشستگی تأکید کرده بود.

به نظر می‌رسد با بررسی حکم بازنشستگی کاندیداها، شاهد خداحافظی با برخی از آنها به دلیل قانون منع‌ به‌کار‌گیری بازنشستگان باشیم.

انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است 25 اسفند برگزار شود. محمدحسین قریب، حیدر بهاروند، حبیب کاشانی، مهدی محمدنبی، عباس صوفی و هدایت ممبینی گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا قانون منع به کارگیری بازنشستگان فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال