Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وزارت امور خارجه عربستان سعودی شامگاه جمعه (نهم اسفند) اعلام کرد که برای پیشگیری از ورود کرونا به این کشور، سفر اتباع کشورهای عربی خلیج فارس به مکه و مدینه برای حج عمره و سفر زیارتی ممنوع است.

وزارت خارجه عربستان سعودی گفته است که این قانون، موقت بوده و مشمول آن دسته از کسانی که ۱۴ روز در عربستان اقامت داشته‌اند، نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روزنامه سعودی «سبق»، عربستان سعودی اعلام کرده که صدور روادید سیاحتی به اتباع  کشورهای یاد شده که ویروس کرونا در آن‌ها انتشار یافته، به تعلیق درآمده است.

طی دو هفته اخیر شماری از شهروندان سعودی که به ایران و چین سفر کرده‌اند، به کرونا مبتلا شده‌اند. اولین مورد ابتلا به کرونا در عربستان مربوط به پرستار هندی بود که در منطقه ابها (جنوب غربی) شناسایی شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خلیج فارس عربستان سعودی کشورهای عربی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سعودی الشرق امروز سه شنبه در گزارشی مفصل به گام‌های جدید ایران و عربستان سعودی در راستای تقویت و اصلاح روابط دوجانبه پرداخته است.

در این گزارش به ازسرگیری سفرهای حج عمره زائران ایرانی پس از گذشت ۹ سال و همچنین تعیین سرکنسول جدید عربستان سعودی در مشهد اشاره شده است.

در متن این گزارش آمده است: روابط عربستان سعودی و ایران پس از آشتی تاریخی میان دو کشور، گام های جدیدی را در مسیر تقویت و اصلاح بر می دارد. روز دوشنبه هفته جاری فرودگاه مدینه منوره پذیرای نخستین گروه از عمره گذاران ایرانی از سال ۲۰۱۶ تاکنون بود. همچنین «عبدالله العنزی» سفیر عربستان سعودی در ایران از تعیین سرکنسول جدید عربستان در شهر مشهد مقدس خبر داده است.

کد خبر 6086499 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • ورود اولین گروه عمره گزار ایرانی به مدینه | عکس
  • ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه