Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@18:41:16 GMT

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده ای در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۴۰۵

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده ای در گیلان

سرهنگ محمدپور از کاهش تلفات جاده ای طی ۱۱ ماه گذشته در استان گیلان خبر داد و گفت: در بحث کاهش تصادفات جاده ای رتبه سوم کشور را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ «حسین محمدپور» امروز(شنبه، ۱۰ اسفند) در جریان بازدید از تب سنجی مسافران ورودی به استان گیلان در ایست بازرسی آستارا، اظهارکرد: با اطلاع رسانی‌های صورت گرفته در رابطه با کرونا ویروس خیلی از مسافرین که قصد ورود به گیلان داشتند، منصرف شده و شاهد کاهش ورودی‌ها به استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده پلیس راه گیلان افزود: توصیه ما به هموطنان و مسافران این است تا زمانی که شرایط در گیلان بحرانی است از سفرهای غیرضروری به این استان خودداری کنند.

 

وی با بیان اینکه شرایط عادی نیست و ما گیلانی‌ها مهمان‌نواز هستیم، تصریح کرد: به خاطر اینکه مشکلی برای هموطنان پیش نیاید این توصیه‌ها را به آنان می‌کنیم.

 

محمدپور از کاهش تلفات جاده‌ای در ۱۱ ماه گذشته از سال جاری در گیلان خبر داد و گفت: در بحث کاهش تصادفات جاده ای رتبه سوم کشور را کسب کردیم.

 

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه ۱۰ درصد در وقوع تصادفات فوتی و ۶ در تصادفات جرحی و منجر به جرح کاهش داشتیم، اظهارکرد: موفقیت‌های کسب شده حاصل تلاش همه مسئولان استان به‌ویژه همکاران ما در پلیس راه است.

 

وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای موتورسواران و اهدای کلاه ایمنی به آنان اشاره کرد و افزود: بیشتر کاهش تصافات در مقوله موتورسواران است.

 

محمدپور با بیان اینکه پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی موتورسواران از مرداد سال گذشته تا به امروز در تلفات موتورسواران بیش از ۸۰ نفر و در مصدومین موتورسوار ۷۰۰ نفر کاهش داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در برنامه پلیس راه گیلان است.

 

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه طبق سال‌های گذشته طرح نوروزی پلیس راه در استان اجرا می‌شود افزود: با ابلاغ پلیس راه ناجا طرح نوروزی پلیس راه با همکاری همه دستگاه‌های امدادرسان در گیلان نیز آغاز می‌شود تا هموطنان سفر خوبی داشته باشند.

 

محمدپور تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس بار دیگر از مسافران خواهشمندم حتی‌المقدور از سفرهای غیرضروری به استان گیلان پرهیز کنند.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا ویروس پرهیز از سفرهای غیرضروری طرح نوروزی بندر آستارا کارگاه آموزشی تلفات جاده ای پلیس راه گیلان جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ وحید مهجور گفت: ۶۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب، فروردین امسال در گیلان شناسایی و تعیین تکلیف شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: افرادی که از انشعاب غیرمجاز آب استفاده می‌کنند علاوه بر تضییع حقوق مشترکان قانونی ، به شبکه توزیع آب تصفیه شده و بهداشتی خسارت وارد کرده و خدمات رسانی به این مشترکان را با اختلال مواجه می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۹۳۴ هزار و ۳۵۳ مشترک از خدمات آبرسانی شرکت آب و فاضلاب گیلان بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • ۱۱ سد کشور به پرشدگی ۱۰۰ درصدی رسیدند