Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی خواهد بود. تاریخ انتشار: 10:00 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۱۵۷ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از شانا؛رینگ بین‌الملل این بورس، امروز (شنبه، دهم اسفندماه) شاهد عرضه کالا‌های آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۴ و ریفورمیت پالایش نفت تبریز، آیزوریسایکل، آیزوفید، بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰، حلال ۴۰۴ و نفتای سنگین تصفیه‌نشده پالایش نفت شیراز، بنزین پیرولیز پتروشیمی مارون، پروپان و نفتای سنگین پالایش نفت تهران، گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، نفتای سبک و نفتای میانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز چهارشنبه (هفتم اسفندماه) کالا‌های اکستراکت نفت سپاهان، حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز و نفتای سنگین پالایش نفت تهران در رینگ داخلی و برش سنگین (محموله دریایی) شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، بنزین اکتان ۸۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ریفورمیت پتروشیمی بوعلی سینا، گاز مایع پالایش گاز سرخون و قشم (شرکت ملی گاز ایران) و گاز مایع پالایش گاز فجر جم در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

روز چهارشنبه حدود ۷۱.۵۴۴ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۵.۰۳۰ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد. بیشتر بخوانید: تولید مواد ضدعفونی توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بورس اخبار اقتصادی وزارت نیرو پالایش نفت بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره به افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین، سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شیما حلاج با بیان اینکه سازمان غذا و دارو برحسب وظیفه قانونی موظف است تا بر تولید، واردات و ارزیابی‌های ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت کند؛ اظهار کرد: برخی از خانم‌ها بدلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره  افزایش استفاده از رژلب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین، سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فراورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند.

عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی

وی بیان کرد: وقتی رژلب با عناصر مذکور برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژلب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است.

حلاج گفت: در کنار  اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد