Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رحیمی برای توزیع اقلام غذایی و بهداشتی خانوارهای روستانشین، در نزدیکی مرز ایران و پاکستان، به استان سیستان و بلوچستان رفت. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود حساسیت‌های عمومی ناشی از شیوع ویروس کرونا، حسن رحیمی به اتفاق گروهی از خیرین، کمک‌های مردمی ارسالی در مدت زمان گذشته را به دست روستانشینان منطقه کشاری، در محدوده بخش دشتیاری استان سیستان و بلوچستان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر، روستاهای مولای آباد، اسحاق آباد، حاجی آباد، آزاتی وسطا، آزاتی سفلی و روستای کشاری، تحت پوشش توزیع بسته های غذایی، بهداشتی و شیرخشک و مکملهای غذایی کودکان قرار گرفتند.

آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد در خانه کشتی شهید هادی/ فرنگی‌کاران از شنبه می‌آیند

این قهرمان کشتی در حاشیه این سفر با  «حوا» دختر 10 ساله روستای ملا آبادی کشاری که چندین ماه قبل در حمله تمساح گاندو دست راستش قطع شده بود، دیدار کرد و ضمن دلجویی در جریان وضعیت فعلی او نیز قرار گرفت.

این دختر 10 ساله با حمایت رحیمی اکنون صاحب دست مصنوعی (غیر هوشمند) است.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد وحیدی، وزیر کشور با هدف بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان و بررسی خسارات وارده لحظاتی قبل از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد و بلافاصله به همراه محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عازم مناطق سیل زده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مبادلات مرزی بیش ازیک میلیون تن محصولات کشاورزی ازسیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)