Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز از صدور مجوز برای ۲۳ واحد تولیدی آرایشی و بهداشتی به منظور تولید انواع محصولات ضد عفونی کننده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، نعمتی  در این خصوص گفت. طی دو روز گذشته با همکاری واحدهای آرایشی و بهداشتی استان و نظارت و پیگیری های کارشناسان این معاونت محلول های ضد عفونی کننده در حجم های ۴، ۱۰ و ۲۰ لیتری با هماهنگی و کنترل روانه بازار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نعمتی همچنین افزود. در مرحله اول تولید این محصولات با صدور حواله های الکل برای تولید کنندگان با اولویت مراکز درمانی و بیمارستانی بود که طی دو روز گذشته و تقسیم بندی مناسب محصولات موجود در حد قابل قبولی تامین شد. و ان شا ا... در قدم بعدی که شروع هم شده با کمک همه ظرفیت های تولیدی به تمام داروخانه های استان در اسرع وقت عرضه خواهد شد.

معاون غذا و دارو گفت. با ظرفیت تولیدی استان در چند روز آینده کمبودی از نظر محلول های ضد عفونی کننده دست ، پوست و همچنین گند زدایی محیط نخواهیم داشت .

دکتر نعمتی با توصیه ای به مردم  وشهروندان افزوذ : از لحاظ تهیه اقلام مورد نیاز خود هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز کرونا مواد ضد عفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین

میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین گفت: واحد‌های تولیدی نمونه می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های تولیدی متقاضی باید دارای هفت شرط داشتن پروانه کاربا نشان استاندارد، پروانه استاندارد با سابقه یک سال برای فرآورده مورد ارزیابی، داشتن حداقل ۲ نتیجه آزمون برای تمامی فرآورده‌ها و ۲ بازرسی از واحد تولیدی در طول دوره ارزیابی و همچنین نداشتن عدم انطباق یا نقص در گزارش بازرسی، نداشتن هیچگونه عدم انطباق تایید شده برای فرآورده مورد ارزیابی، استقرار ضوابط و مقررات ذیربط در فرآیند‌ها و سامانه‌های انرژی‌بر صنعتی و داشتن سه رتبه برتر انرژی مطابق با استاندارد‌های ملی در معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی‌بر باشند.

عقیلی، به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد.

وی گفت: با محوریت رشد تولید کیفی، واحد‌های تولیدی نمونه در سطح ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه برداری هستند و تنها ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می‌گیرد.

به گفته مدیرکل استاندارد قزوین، واحد‌های نمونه استانی نیز تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، تنها یک مرتبه نمونه برداری و ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می‌پذیرد.

اطلاعات تکمیلی شاخص‌های ارزیابی انتخاب واحد نمونه در درگاه اداره‌کل استاندارد استان قزوین به نشانی WWW.qazvin.INSO.GOV.IR در دسترس متقاضیان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • خط تولید پروتز‌های مفصل زانو و لگن گشایش یافت
  • جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • بازگشت ۱۱۹ همت به بیت المال/ از تعطیلی ۵۴۸ واحد تولیدی جلوگیری شد
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • ضرورت اصلاح روند صدور مجوز‌های ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی
  • اصلاح روند صدور مجوزهای ایجاد ‌واحدهای‌ تولیدی و صنعتی ضروری است