Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری اجتماعات غیر الزامی، تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی استان اردبیل به مدت یک‌هفته دیگر تا ۱۶ اسفند تمدید شد.

لازم به ذکر است نحوه ادامه برنامه‌ها پس از این تاریخ، مطابق شیوه‌نامه‌ای خواهد بود که با همکاری و پیشنهاد صنوف تخصصی تهیه و اطلاع‌رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پیش از این همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی در سالن‌ها را تا تاریخ ۹ اسفندماه تعطیل اعلام کرده بود.

کد خبر 4865585

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا سالن سینما انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد بارش باران قزوین شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از موزه‌های اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ملکه گلمغانی زاده اصل گفت: امسال بیش از ۸۰۰ اثر تاریخیِ دوره‌های مختلفِ پیش از تاریخ تا دوره اسلامی و آثار به دست آمده از کاوش‌های اخیر با هدف معرفی فرهنگ و تاریخ منطقه در موزه‌های استان اردبیل به نمایش گذاشته شده و مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.

مدیر موزه‌های استان اردبیل افزود: بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی به عنوان میراثی جهانی و موزه‌های چینی خانه، باستان شناسی و صنایع دستی بیشتر مورد توجه بازدیدکنندگان بوده و میزان بازدید‌ها در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است. استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی در ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است.

دیگر خبرها

  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع دستی تا پایان ماه مبارک رمضان
  • «سفالگری»، هنری به قدمت تاریخ گیلان + تصاویر
  • تخفیف ۱۵ درصدی محصولات صنایع دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از موزه‌های اردبیل
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان