Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف بیش از ۱۶ میلیون ماسک، دستکش بهداشتی و انواع مواد ضدعفونی‌کننده در یک هفته گذشته خبر داد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدرضا مقیمی در تشریح دستاوردهای پلیس امنیت اقتصادی در مقابله با احتکارکنندگان تجهیزات بهداشتی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی، همزمان با شیوع و بروز علائم اولیه ویروس کرونا، چندین ابلاغیه مبنی بر شناسایی و برخورد با محتکران کالا با اولویت ماسکهای بهداشتی، مواد ضدعفونی‌کننده، مواد شوینده و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با این ویروس به پلیسهای امنیت اقتصادی سراسر کشور اعلام و به دنبال آن "طرح سراسری مقابله با احتکارکنندگان تجهیزات بهداشتی" در کشور اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه این طرح از روز جمعه دوم اسفند ماه آغاز شده و کنترل شیوع کرونا ویروس در سراسر کشور ادامه دارد، تصریح کرد: در بازرسی از انبارها و مراکز توزیع در یک هفته گذشته، 16 میلیون و 773 هزار و 917 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 6 میلیون و 709 هزار و 673 عدد انواع ماسک، 9 میلیون و 816 هزار و 400 عدد دستکشهای بهداشتی (لاتکس) و 247 هزار و 844 بطری انواع مواد ضد عفونی‌کننده احتکاری کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: با دستور قضائی، انبارهای مذکور پلمب و اقلام کشف شده برای بررسی بیشتر تحویل نمایندگان مراجع ذیربط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به بازداشت 71 نفر در این رابطه، از شهروندان خواست به محض اطلاع از هرگونه اقدام افراد فرصت‌طلب و سودجو مبنی بر افزایش قیمت و احتکار موضوع را برای اقدام قانونی از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌‌ها از روز شنبهکشف ماسک‌های احتکاری و کارگاه الکل غیربهداشتی در استان مرکزی + فیلم

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه وزارت بهداشت ویروس کرونا پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس امنیت پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه وزارت بهداشت ویروس کرونا پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس امنیت پلیس قوه قضائیه وزارت بهداشت ویروس کرونا پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس امنیت پلیس مواد ضدعفونی کننده پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم

یک دستکش مخصوص برای تعمیرکاران و افرادی که در محیط‌های تاریک کار می‌کنند، ساخته شده است. این دستکش دارای یک چراغ است و آن را حتی زیر آب نیز می‌توان استفاده کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق