Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد که آماده است با رهبران کشورهای روسیه، چین، بریتانیا و فرانسه برای بررسی موضوع کنترل سلاح دیدار کند. 

یک مقام بلندپایه دولت آمریکا در این رابطه گفت: «واشنگتن از این فرصت برای وارد کردن روسیه و چین به چارچوب بین‌المللی کنترل تسلیحات و جلوگیری از وقوع مسابقه پر‌هزینه تسلیحاتی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گزارش‌های موجود حاکی از آن است که ترامپ می‌خواهد از نشست نمایندگان پنج کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل به عنوان فرصتی برای پیشروی در موضوع توافق سه‌جانبه کنترل سلاح با طرف‌های روس و چینی استفاده کند.

«رابرت اوبراین»، مشاور امنیتی کاخ سفید پیش از این اعلام کرده بود که پکن بر خلاف واشنگتن و مسکو به معاهده کنترل تسلیحاتی تمایلی ندارد و چین سرمایه بیشتری در اختیار دارد و به سرعت در مدرن‌سازی نیروهای مسلح پیشرفت می‌کند. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای امنیت ترامپ کنترل سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دستورکار نشست علنی به این شرح است:   گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورد تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن   گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد دلیل کمبود دارو و گرانی تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور   همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی   گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی اعاده شده از شورای نگهبان   ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فورتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنان در برابر سوء رفتار   گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس تی سی) به داوری   گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها   گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده (۴۸) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت   گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورذد طرح استفساریه جز (۱) بند (الف) ماده (۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

دیگر خبرها

  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • سناریو‌های غرب برای اوکراین؛ از شکست کامل تا از دست رفتن اراضی
  • آمریکا بسته ۲۶ میلیارد دلار کمک نظامی به اسرائیل را تصویب کرد