Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی فتح الله زاده، سرپرست جدید باشگاه استقلال با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی در پاسخ به این سوال که این روزها استقلال دچار مشکلات مدیریتی است و مرتب با چالش و درگیری مواجه می‌شود، اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی ما در باشگاه چندصدایی بودن است. استقلال نیاز به وحدت و همدلی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما یک مربی جوان آوردیم که هیچ حمایتی از او نشده است.

 

وی افزود: مثلا مراقبت از زمین کار سرپرست است و اگر پیمانکار کوتاهی می‌کند باید مدیریت در جریان این موضوع قرار بگیرد. ما یک کمپ خوب داریم که متاسفانه آن را رها کردیم و رفتیم مستاجر شده ایم.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن ورزشی علی فتح الله زاده استقلال ورزش فوتبال جام نیوز فتح الله زاده عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر کشور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان کنارک اظهار داشت: مسائل و مشکلات سیلزدگان از لحظات اولیه توسط مسوولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری است و مشکلات براساس اولویت پیگیری و مرتفع خواهد شد و دولت در کنار مردم هست و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد و این را مطمئن باشید.

وی افزود: در بحث برق اقدامات لازم در حال انجام است و ان شاالله بزودی تمام مشکلات مردم سیلزده حل شود و در ابتدا باید آب مردم بصورت سالم و بهداشتی تامین شود تا شاهد مشکلات دیگر در این مناطق نشوییم.

وی گفت: کار اساسی برای زیرساخت‌ها انجام گیرد تا مشکلات کمتر شود و مردم به راحتی بتوانند با آسوده خاطر زندگی کنند و ترس و هراسی در هنگام بارندگی نداشتی باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بیشتر جمعیت استان در روستا‌ها هست لذا سرعت بیشتر در اجرای طرح‌های حوزه راه، برق، آب، تلفن و اینترنت و آبخیزداری در اولویت باشد، بیان کرد: مشکلات آبگرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک نیز باید پیگیری شود و طرح‌های نیمه تمام فاضلاب شهری و هدایت آب‌های سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در کمترین بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند. امام در ابتدا به وسیله پمپ‌های قوی آب داخل خانه هر چه سریعتر تخلیه شود.

وحیدی ادامه داد: گرگرو‌ها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستا‌ها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده که امیدواریم با انجام طرح‌های آبخیزداری و مهار آب‌ها بتوانیم گرگرو‌ها را ساماندهی کنیم و این آبی که سد‌ها ر پر کرده است برای اشتغال و تولید مفید است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • آیت‌ الله علم‌ الهدی: عملیات وعده صادق بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • پی بردن به مشکل کبد از روی مدفوع