Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری، از اقدامات لازم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در مراکز فرهنگی، تاریخی و تاسیسات گردشگری در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصیب امیری»، از اقدامات لازم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در مراکز فرهنگی، تاریخی و تاسیسات گردشگری در استان فارس خبر داد و گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌های کشور و لزوم انجام موارد و نکات احتیاطی برای پیشگیری و جلوگیری از گسترش این ویروس در استان فارس و همچنین حفظ سلامت مسافران وگردشگران به تمامی اماکن فرهنگی و تاریخی و  تمامی تاسیسات گردشگری به‌ ویژه مراکز اقامتی اقدامات لازم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس افزود: تمامی اماکن اقامتی استان فارس شامل هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه ‌های بوم‌گردی و خانه‌های مسافر موظف به رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی هستند و نظارت کامل به طور مستمر برفعالیت‌ های آن ‌ها در حال انجام است.

وی بیان کرد: دستورالعمل ‌ها و نکات بهداشتی در تمام اماکن گردشگری و موزه‌های استان فارس درحال اجرا است و بازرسان این اداره کل به صورت مستمر از تمامی اماکن تحت نظر این اداره کل بازرسی انجام می دهند و این اقدام تا زمان اعلام نهایی مراجع ذیصلاح برای از بین رفتن این بیماری انجام خواهد شد و لازم است گردشگران نیز با توجه به گسترش ویروس کرونا اقدامات بهداشتی را رعایت کنند.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس ظرفیت های گردشگری شیراز ظرفیت های گردشگری فارس کرونا شیراز ویروس کرونا استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی