Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  امیرحمزه زارع زاده مهریزی شهردار مهریزدر نشست با خبرنگاران از واگذاری منطقه گردشگری غربالبیز به بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: در آستانه عید نوروز، این منطقه گردشگری به شرکت تعاونی دهیاران به مدت ۱۵ سال واگذار شد و در این مدت تمام مسائل مالی، رسیدگی به این منطقه، تأمین امکانات، اجرای فضای سبز، ورودی و ارائه خدمات به مسافران برعهده این شرکت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به طرح‌های بازآفرینی شهری در مهریز نیز اشاره کرد و گفت: مجموع بودجه اختصاصی به استان یزد در این طرح کشوری ۱۳ میلیارد تومان بوده که از این میزان، ۹ میلیارد تومان آن از سوی شهرستان مهریز جذب شده است.

زارع زاده افزود: این اعتبار برای اجرای طرح بازآفرینی باغ پهلوان‌پور با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، مجموعه مهرپادین با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، آسفالت بلوار امام خامنه‌ای با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، روشنایی بافت فرسوده منتهی به باغ پهلوان‌پور بااعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ساماندهی پارک سرو منگاباد با یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و طرح باغ‌بهار با ۵۲۰ میلیون تومان تخصیص داده شد.

شهردار مهریز به طرح ساختمان جدید در حال ساخت شهرداری که دیرزمانی به طول انجامیده است نیز اشاره و عنوان کرد: کمبود بودجه و تحریم‌ها موجب شد تا روند پیشرفت این طرح با کندی پیش رود، اما این طرح در حال حاضر پیشرفت ۹۰ درصدی دارد و امیدوار هستیم تا اردیبهشت ۹۹ به بهره‌برداری برسد. ضمن این که به منظور حفظ درختان تناور محوطه جلوی ساختمان اختصاص آن به پارکینگ مصوب شد.

او نصب تمثال ۳۱۳ شهید شهرستان در میدان‌های سطح شهر و روستا‌ها را نیز از دیگر اقدامات شهرداری خواند و در این باره بیان کرد: اعتبار اختصاص یافته به ساخت و نصب تمثال شهدا بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان بود.

زارع زاده  گفت: در حال حاضر با همکاری شورای اسلامی شهر مهریز، نصب و تأمین روشنایی و چراغانی این تمثال‌ها تا پایان سال در دستور کار است و برای ادای احترام به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی، بلوار حدفاصل مفتح تا توحید نیز به نام این سردار سرافراز نام‌گذاری شد.

این مسئول هم‌چنین به لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری اشاره و اظهار کرد: ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه موردنیاز شهرداری مهریز برای سال آینده برآورد و تحویل شورای شهر شده است که این مبلغ صرف هزینه‌های جاری و عمرانی خواهد شد.

زارع‌زاده در پایان نیز ایجاد سرویس بهداشتی ویژه معلولان در پارک کوثر، ساماندهی نمازخانه منطقه تفریحی کوه ریگ، لکه‌گیری خیابان‌ها، حفر ۵ حلقه چاه جذبی، لایروبی کانال‌ها و جوی‌های آب در سطح شهر، انعقاد قرارداد نصب برج نور برای میدان شهید صدوقی و دانشجو و روشنایی بلوار مهدیه که از مطالبات مردم بود، هرس درختان و گل‌کاری در میدان‌ها در آستانه نوروز را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری مهریز برشمرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مهریز میلیون تومان یک میلیارد زارع زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، مدیرعامل پرسپولیس در حالی به همراه علی خطیر در آیین واگذاری دو باشگاه سرخابی حاضر شد که احتمالا بعد از واگذاری پرسپولیس و استقلال از دولت نیز همچنان مدیرعامل این باشگاه خواهد ماند.

نکته جالب در مورد درویش اینکه او با حفظ جایگاه مدیرعاملی، تبدیل به اولین مدیرعامل پرسپولیس در دوران مالکیت خصوصی این باشگاه خواهد شد.

این در حالی است که پرسپولیس در دوران اولیه با ریاست مالک خود علی عبده کار خود را پیش می‌برد اما در آن دوران عبده بیش از آنکه به عنوان مدیرعامل شناخته شود، در قامت رییس حضور داشت.

پس از آن نیز مدیران مختلف باشگاه در دوره دولتی کار خود را انجام دادند تا نوبت به رضا درویش برسد.

در صورتی که اول فصل آینده نیز در پرسپولیس بماند، اولین مدیرعامل باشگاه بعد از عابدینی خواهد بود که سه فصل کامل روی صندلی مدیرعاملی تکیه می‌زند.

دیگر خبرها

  • آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • (تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • فیلم| مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • فیلم| آغاز مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری