Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از ‍ توزیع محلول ضدعفونی‌کننده در ۸۰ داروخانه شهر ارومیه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت توزیع محلول ضد عفونی کننده در بیش از ۵۰ درصد داروخانه‌های ارومیه آغاز شد.

جلال غفارزاده تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده به منظور تامین محلول‌های ضدعفونی‌کننده مورد نیاز مردم، با هدایت و صدور مجوز تولید، چند شرکت در مدار تولید این محصولات از فردا ۱۰ اسفند ماه با نظارت معاونت غذا و داروی استان، حجم توزیعی در داروخانه به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: در شهر ارومیه ۱۵۰ داروخانه (روزانه و شبانه‌روزی) وجود دارد که در فاز اول، محلول‌های ضد عفونی کننده در ۸۰ داروخانه شهر ارومیه توزیع می‌شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: شهروندان عزیز جهت اطلاع از لیست داروخانه‌های فاز اول توزیع محلول ضدعفونی‌کننده در شهر ارومیه میتوانند از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ با شماره تلفن ۱۹۰ مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم تماس گرفته و به داروخانه‌های مذکور مراجعه فرمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی کرونا کرونا ویروس آذربایجان غربی ضدعفونی کننده غذا و داروی شهر ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی  گفت: باوجود  رشد میزان مصرف مشترکین استان  در سال ۱۴۰۲ خوشبختانه با اجرای کامل برنامه‌های پیکسایی و همراهی و مشارکت مردم تابستان سال گذشته در استان    مشکلی از بابت تامین برق مشترکین ایجاد نشد.

کیامهر همچنین اعلام کرد:  برای تابستان امسال نیز شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آمادگی کامل جهت اجرای برنامه‌های ابلاغی پیک بار تابستان از سوی توانیر را دارد.

 

دیگر خبرها

  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • ولایی: هیچ دلیلی برای وجود داروی غیرمجاز در داروخانه‌ها قابل پذیرش نیست
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه