Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: تاکنون ۱۱ نفر در خوزستان به کروناویروس مبتلا شده‌اند که دو نفر از این بیماران فوت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد ابول‌نژادیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کروناویروس در استان گفت: تا شب گذشته تست کروناویروس سه بیمار دیگر در خوزستان مثبت اعلام شده است که دو نفر از این افراد از آبادان و یک نفر از دزفول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابول‌نژادیان اضافه کرد: در مجموع تاکنون ۱۱ نفر در خوزستان به کروناویروس مبتلا شده‌اند که دو نفر از این بیماران فوت شده‌اند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در خصوص آمار افراد مشکوک به کروناویروس ابراز کرد: تعداد بیماران روزانه و ساعت به ساعت در حال تغییر است و ممکن است هر لحظه آمار تغییر کند.

 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی از ابتلای این بیماران به کروناویروس نگذشته است، هنوز برای بهبودی این افراد زود است، اما حال عمومی این بیماران مساعد گزارش شده است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز عنوان کرد: در مجموع، مبتلایان به کروناویروس در خوزستان تاکنون از شهر‌های آبادان، دزفول، شوشتر، اهواز، اندیمشک و هندیجان بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری واگیر دانشگاه علوم پزشکی اهواز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌محمدرضا اسماعیل چگنی با اشاره به جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول گفت: زکات فطریه جمع‌آوری‌شده مانند سال‌های گذشته و براساس موازین شرعی در امور معیشتی و تأمین داروی بیماران نیازمند سرطانی هزینه خواهد شد.

وی از سخاوت کریمانه شهروندان دزفول قدردانی کرد و افزود: امسال برای جمع‌آوری زکات فطریه روش‌های غیرحضوری و پرداخت آنلاین در نظر گرفته شده بود.

بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع) تنها بیمارستان رایگان و بدون صندوق در کشور است که به صورت تخصصی به درمان بیماران سرطانی می‌پردازد.

این بیمارستان وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بیش از ۱۲هزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به سرطان از سراسر ایران به ویژه شهر‌های شمالی خوزستان و استان‌های ایلام و لرستان را تحت پوشش خدمات حمایتی و درمانی رایگان خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • هوش مصنوعی به درمان آلزایمر کمک خواهد کرد؟
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟
  • درمان بیماران مبتلا به MS ساده‌تر می‌شود
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس