Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:52:38 GMT

آذربایجان‌غربی تا دوشنبه بارانی است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۸۱۳

آذربایجان‌غربی تا دوشنبه بارانی است

مهدی صابری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هوای استان در روز جاری آرام و بدون پدیده است، بیان کرد: بارش متناوب باران پدیده غالب در استان خواهدبود و یکشنبه عصر تا بامداد دوشنبه بارش‌ها به اوج می‌رسد.

وی اضافه کرد: این بارندگی‌ها در جنوب آذربایجان‌غربی بیشتر رخ می‌دهد و وزش باد نه چندان شدید نیز برای استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاهش دما به میزان چهار درجه سانتی‌گراد نیز از روز دوشنبه در استان رخ می‌دهد ولی موقتی خواهدبود.

«صابری» با اشاره به دمای ۲۴ ساعت گذشته استان، بیان کرد: دمای ارومیه بین ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بود؛ نقده با ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین و تکاب با سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین شهر استان به شمار می‌رفت.

به گزارش ایرنا آذربایجان‌غربی درهفته گذشته هوای نسبتا مطلوب و بهاری داشت؛ دمای هوا نیز در استان به نسبت بهمن ماه افزایش چشمگیری یافته‌است.

این استان سالانه با ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلی‌متر بارندگی جزء استان‌های پربارش کشور است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سازمان هواشناسی كشور ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان هواشناسی كشور ارومیه آذربایجان غربی سازمان هواشناسی كشور ارومیه درجه سانتی گراد آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرکرده کارشناس هواشناسی با اشاره بر بی‌سابقه بودن بارش‌های جنوب و جنوب شرقی طی ۵۰ سال اخیر، گفت: از بعداز ظهر امروز (۳۱ فروردین) یک سامانه جدید بارشی از نواحی شمال غرب وارد کشور خواهد شد؛ بنابراین استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، شمال کرمانشاه، نواحی شرقی لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال بختیاری، شمال فارس و کرمان منتظر بارش‌های بهاری باشند.

این مسؤول با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تا یک‌شنبه (۲ اردیبهشت) ادامه‌دار خواهد بود، افزود: از روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) این سامانه بارشی در مناطق دیگر گسترش خواهد داشت که تمام استان‌های غربی و شمال را در برمی‌گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه تصریح کرد: در روزهای آتی مجدد دو سوم مناطق کشور شاهد باران خواهند بود.

وی در پایان دمای امروز (۳۱ فروردین) را ۲۳ درجه بالای صفر اعلام کرد.

کد خبر 6082279 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری