Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: هر شب ضدعفونی‌کردن ۱۲ رام‌ فعال و رزرو قطار شهری اصفهان با فعالیت یک اکیپ هشت نفره انجام می‌شود.

علیرضا فاتحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر شب پس از پایان سرویس‌دهی روزانه ۱۲ رام فعال و رزرو قطار شهری اصفهان با استفاده از محلول الکترولیز شده کلرید سدیم ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در طول روز سطوح مختلف ایستگاه‌های قطار شهری از جمله پیشخوان‌های فروش بلیت، گیت‌های کنترل بلیت، هندریل‌های پله برقی و پله ثابت، دستگاه‌های خودپرداز و شارژ بلیت و دکمه‌های آسانسور گندزدایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با اشاره به عملیات ضدعفونی کردن رام‌های قطار شهری با فعالیت یک اکیپ هشت نفره، تصریح کرد: ضدعفونی و گندزدایی ۱۲ رام فعال و رزرو قطار شهری اصفهان با استفاده از محلول الکترولیز شده کلرید سدیم (دارای سیب سلامت و مورد تأیید وزارت بهداشت) هر شب پس از پایان زمان سرویس‌دهی انجام می‌شود.

وی با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: این اقدامات شامل ممانعت از حضور پرسنل مشکوک به کرونا، نصب پوسترهای اطلاع‌رسانی آموزشی به صورت رنگی و کاملاً مشخص داخل باکس‌های قطار شهری و تابلو اعلانات ایستگاه‌ها همچنین داخل باکس‌های قطار و ایستگاه‌ها است.

فاتحی خاطرنشان کرد: جلسه آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص بیماری کرونا با هماهنگی واحد آموزش به صورت مشترک بین پرسنل سازمان قطار شهری و شرکت مترو و با هماهنگی اداره بهداشت استان برگزار شده است، همچنین در این زمینه یک کلیپ آموزشی تهیه و از طریق مانیتور قطارها پخش خواهیم کرد تا اطلاع رسانی نکات آموزشی به شهروندان انجام شود.

کد خبر 412755

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان قطارشهری اصفهان شهرداری اصفهان شهر کلانشهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قطار شهری اصفهان قطار شهری شرکت مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد

داوود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد  گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود.

او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد