Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@10:41:59 GMT

انهدام 6 پهپاد ترکيه‌اي در ليبي

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۰۹۵۲

انهدام 6 پهپاد ترکيه‌اي در ليبي

خبرگزاری آریا- شورشیان شرق لیبی از انهدام شش فروند پهپاد ترکیه‎ای در حومه طرابلس خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مبروک الغزوی، فرمانده گروه عملیات منطقه غربی در نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" به رهبری خلیفه حفتر اعلام کرد که پدافند هوایی این نیروها جمعه شش فروند پهپاد ترکیه‌ای را سرنگون کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مدعی شد: گروه‌های وابسته به دولت وفاق ملی با استفاده از این پهپادها درصدد حمله هوایی به نیروهای "ارتش ملی" و هدف قرار دادن اهداف غیرنظامی بودند.
الغزوی افزود: عملیات شناسایی راداری برای شکار جنگنده‌های متخاصم همچنان ادامه دارد.
در همین حال، خالد المحجوب، از فرماندهان نیروهای تحت امر خلیفه حفتر از کشته شدن حدود 15 نظامی ترکیه‌ای در جریان بمباران مواضعی در داخل فرودگاه "معیتیقه" در طرابلس خبر داد.
پس از برکناری و قتل معمر قذافی، رئیس جمهوری سابق لیبی در سال 2011، این کشور درگیر یک جنگ داخلی خونین شده است و این جنگ همچنان ادامه دارد.
در حال حاضر لیبی شاهد جنگ میان نظامیان تحت امر حفتر و دولت وفاق ملی است. این جنگ فروردین گذشته و از زمانی آغاز شد که خلیفه حفتر آغاز نبردی سرنوشت ساز برای تصرف طرابلس را اعلام کرده بود.
ترکیه برای حمایت از دولت وفاق ملی لیبی در برابر خلیفه حفتر به این کشور نیرو اعزام کرده است. از سوی دیگر، عربستان و امارات از خلیفه حفتر حمایت می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انهدام پهپاد ترکیه ای خلیفه حفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارد

رهبر انقلاب شب گذشته در دیدار شاعران فرمودند: ‌شعر رسانه است. امروز در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها، چالش‌های رسانه‌ای است.‌ رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد در عقب راندن دشمن تأثیر می‌گذارند و دل‌ها و ذهن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند. هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر است.

کد خبر 739294

دیگر خبرها

  • کاربردهای جالب پهپاد در چین (فیلم)
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • رسانه بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر میگذارد
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • ارتقای رتبه ترکیه
  • دو تفسیر از خلیفه‌اللهی انسان/ تفاوت رأفت و رحمت خداوند
  • رسانه‌ بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می‌گذارد
  • انهدام شبکه قاچاق ماشین آلات سنگین
  • انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر با ۳.۵ تن تریاک در سیستان و بلوچستان