Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۱۶ میلیون انواع تجهیزات پزشکی و دستگیری ۷۱ محتکر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات  خبر فوق اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی، همزمان با شیوع و بروز علائم اولیه ویروس کرونا چندین ابلاغیه مبنی بر شناسایی و برخورد با محتکران کالا با اولویت ماسک های بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با این ویروس به پلیس های امنیت اقتصادی سراسر کشور اعلام و به دنبال آن طرح سراسری مقابله با احتکارکنندگان تجهیزات بهداشتی در کشور اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح از روز جمعه دوم اسفند آغاز شده و کنترل شیوع کرونا ویروس در سراسر کشور ادامه دارد، عنوان کرد: در بازرسی از انبارها و مراکز توزیع طی یک هفته گذشته، 16 میلیون و 773 هزار و 917 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 6 میلیون و 709 هزار و 673 عدد انواع ماسک، 9 میلیون و 816 هزار و 400 عدد دستکش های بهداشتی (لاتکس) و 247 هزار و 844 بطری انواع مواد ضد عفونی کننده احتکاری کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده در دست بررسی است، تصریح کرد: با دستور قضائی، انبارهای مذکور پلمب و اقلام کشف شده برای بررسی بیشتر تحویل نمایندگان مراجع ذیربط شد.

سردار مقیمی با اشاره به این که در این رابطه 71 نفر دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند از شهروندان خواست: به محض اطلاع از هرگونه اقدام افراد فرصت طلب و سودجو مبنی بر افزایش قیمت، احتکار و ... موضوع را برای اقدام قانونی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس تجهیزات پزشکی دستگیری ناجا امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: در مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۴ دستگاه سواری و ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان کشف کردند.

سرهنگ دهقان گفت: ماموران در این خصوص ۱۱ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب