Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: فعالیت‌های مناسبی در رابطه با واگذاری زمین برای ساخت منازل مسکونی به خانوار‌های چم شیرعرب رودبارانجام گرفته است.
او ادامه داد: در بخش واحد‌های مسکونی که بالغ بر ۳۰۰ واحد مسکونی بودند ما با کمبود زمین هم برای دامداران و هم برای تعدادی از اهالی مواجه شده بودیم که با هماهنگی منابع طبیعی استان بخشی از این زمین‌ها به روستا الحاق شده و تا این لحظه بالغ بر ۲۸ هکتار تمام آماده سازی شده است و آماده واگذاری به اهالی روستای چم شیر عرب رودبار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در رابطه با اختصاص اعتبار برای بازسازی زیرساخت‌های خسارت دیده از سیل فروردین ماه در آبدانان نیز اظهار کرد: بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به بخش باز سازی زیر ساخت‌های خسارت دیده از سیل و همچنین اجرای طرح هادی اختصاص یافت که در صورت ارائه تخصیص عملیات اجرایی، در ۱۶ روستا در سطح شهرستان آبدانان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن مسکن و شهرسازی خسارت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرماندار جاسک گفت: بر اثر بارندگی و طغیان رودخانه گابریک در دو روز گذشته ۱۷۰ خانوار، ۴ روستای لیره ای، گنجک، کُروچ و گرندو در شهرستان جاسک به صورت اضطراری تخلیه شد که در حال حاضر به منازل خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی

علی مهرانی افزود: این شمار خانوار برای جلوگیری از ورود آب به منازل آنها، خانه هایشان را به صورت اضطراری تخلیه کردند.

وی گفت: خانوار‌ها در مساجد، مدارس، خوابگاه‌ها و پایگاه اسکان اضطراری هلال احمر مستقر بودند.

دیگر خبرها

  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • واگذاری ۳ هزار واحد مسکونی در شاهرود با حضور رئیس جمهور
  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • لحظات نفس‌گیر نجات هفت نفر از اهالی روستای تلمیشان گرفتار در آب
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستا‌های تهران
  • ترمیم اقامتگاه کشاورزان و جوی‌های آبِ روستای ماربین